Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6286 reacties
  • 707391 keer bekeken

Toon eerste bericht

6286 reacties

Goedemorgen Marcia,
bedankt voor de snelle reactie! Ik heb de gegevens aangevuld!
groetjes Karin
Reputatie 7
Badge +28
Top, jij ook bedankt! Binnen twee werkdagen vallen twee nieuwe afstandsbedieningen op de mat!
Reputatie 1
Goedemiddag @Marina_

Zojuist heb je gereageerd op mijn topic ‘Afstandbediening defect’.

Zoals gevraagd heb ik mijn forumprofiel aangevuld met persoonlijke gegevens.

Bedankt voor je hulp, erg fijn dat je me zo snel geholpen hebt 🙂

Met vriendelijke groet,

Richard van den Bosch
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Richiebosch1 Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Ook de groeten van @Marina_ 😉
Reputatie 1
Ha @Richiebosch1 Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Ook de groeten van @Marina_ ;-)

Top! Wat snel! Bedankt Bart (en Marina natuurlijk ;))
Badge

Hartelijk dank voor de snelle service,ben ook niet anders gewend van jullie,zijn al sinds 2006 bij jullie en zijn erg blij met KPN.
Hebben KPN compleet en gaan de 18e over op glasvezel.

Spannend allemaal😀
Leuk! Daar ga je veel profijt van hebben. En, graag gedaan :)

Hallo Erik,

Heb vandaag de afstandsbediening binnen en alles werkt weer naar behoren
Dank voor de snelle levering.
Vriendelijke groet
Lucy
Beste KPN,

onze eeste afstandbediening heeft het helaas vergeven. nu hebben we nog een andere die mijn moeder en ik nu delen. Kan ik via deze manier 2 nieuwe afstandsbedieningen bestellen?

Met vriendelijke groet,

Bo
Onze afstandbediening is na enkele jaren defect, ook na het vervangen van de batterij werkt hij niet meer naar behoren. Zouden we een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

Met vriendelijke groeten,
Johan Molendijk
Reputatie 7
Badge +18
@Beltman Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

@Molendijk007 Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. ☺
Reputatie 1
Badge
Onze oude afstandsbediening werkt bijna niet meer.
Batterij klepje weg en toetsen haperen vaak.
Zouden wij een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
P.s., heb het forum profiel ingevuld 😉
Goedenavond,

Onze afstandsbediening voor interactieve is stuk. Kan ik misschien een nieuwe krijgen?
Hallo, bij ons werkt de afstandsbediening sinds kort niet meer goed (KPN interactief D3) bij een Samsung tv. Heb alle opties op de site geprobeerd maar helpt niet. Mijn peuter heeft laatst een kop koffie omgekiept en daarbij is wel wat vocht over de afstandsbediening gekomen. Ongeveer helft van de knoppen (verdeeld over de bediening) reageert niet meer.
Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +28
@Kees. en @Kyrailin welkom! Top dat jullie je gegevens al ingevuld hebt. Een nieuwe komt binnen twee werkdagen bij jullie thuis!

@AnDon jij ook van harte welkom! Ik weet uit ervaring dat 'ie het niet goed doet op vocht inderdaad! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, zodat we een nieuwe op kunnen sturen.
@Kees. en @Kyrailin welkom! Top dat jullie je gegevens al ingevuld hebt. Een nieuwe komt binnen twee werkdagen bij jullie thuis!

@AnDon jij ook van harte welkom! Ik weet uit ervaring dat 'ie het niet goed doet op vocht inderdaad! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, zodat we een nieuwe op kunnen sturen.

Super, dankjewel!
Hallo, onze kinderen zijn hoogstwaarschijnlijk met de afstandsbediening boven aan de haal gegaan... onvindbaar! We doen nu al een paar weken zonder (werken met de knopjes op de tv), maar dat is niet ideaal... Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @BrittaVG! Dat werkt niet echt fijn nee. Gaat het om Interactieve TV? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe op.
Hoi @Joran,
ik heb net mijn gegevens aangevuld. Zou superfijn zijn! Dank je wel.
gr Britta
Reputatie 7
Badge +28
@BrittaVG: Wordt geregeld! Uiterlijk woensdag heb je een nieuwe afstandsbediening in huis 🙂
Hoi @Joran, bedankt voor je hulp
en de supersnelle service👍🏼
Hallo,
Onze afstandsbediening reageert de laatste tijd erg slecht. Er zijn geen storende factoren in de buurt en voorheen heeft hij het altijd goed gedaan. Zou ik misschien een nieuwe kunnen ontvangen?
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Mike1989. Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed reageert. Heb je er al nieuwe batterijen in gedaan?
Ja dit hebben we ook al geprobeerd. Het groene lampje op de afstandsbediening gaat ook aan bij het drukken op de knopjes. Maar het kastje reageert niet.
Reputatie 7
Badge +18
@Mike1989 Wat jammer dat dat het probleem niet heeft verholpen. Ik zal een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?
@Vikash dat zal ik doen. Alvast bedankt.
Ik zou ook graag in aanmerking komen voor 2 nieuwe afstandbedieningen. Wij hebben KPN al een paar jaar en de afstandbedieningen beginnen nu wel erg slecht te reageren op sommige knoppen (Gids vooral).

Reageer