Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6297 reacties
  • 708742 keer bekeken

Toon eerste bericht

6297 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat is mogelijk. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbediening toegestuurd.
Dat is mogelijk. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbediening toegestuurd.

Bedankt
Reputatie 1
Badge
@Kees. en @Kyrailin welkom! Top dat jullie je gegevens al ingevuld hebt. Een nieuwe komt binnen twee werkdagen bij jullie thuis!

@AnDon jij ook van harte welkom! Ik weet uit ervaring dat 'ie het niet goed doet op vocht inderdaad! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, zodat we een nieuwe op kunnen sturen.

Dank je wel voor de snelle service, toppie!!!
Badge
De knop menu werkt niet meer, plots.
Reputatie 7
Badge +21
De knop menu werkt niet meer, plots.

Hi @MWills , welkom hier. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21

De knop menu werkt niet meer, plots.Hi @MWills , welkom hier. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dankjewel voor je privébericht @MWills. Er is een nieuwe naar je onderweg.
Badge
Dat is erg fijn, bedankt.
Hoi ik heb twee afstandsbedieningen die stuk zijn hoe kan ik nieuwe bestellen?

Vriendelijke groet.
Alle knoppen werken - behalve de inputknop - die werkt niet/voorheen wel -om van kanaal HDMI2 (tv beeld) naar kanaal te gaan om mijn video op te starten.
Hoe gaan wij dat oplossen?
Groetjes, Simon

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopc
Reputatie 7
Badge +28
Welkom, @Danielle29! Twee stuk, dat is dubbel onhandig. Dank dat je alvast je gegevens hebt ingevuld. Voor de zekerheid: heb je geprobeerd of ze met nieuwe batterijen wel weer werken?

@Simon Hilbrink, jij ook welkom hier. Ik heb je bericht samengevoegd met dit verzameltopic. Heb jij ook nieuwe batterijen geprobeerd? Als dat niet helpt, vul je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we nieuwe op.
dat heeft geen nut, want de knoppen werken gewoon niet meer, zitten vast als ik naar boven wil met een zender zit ik 6 zenders hoger:)
Reputatie 7
Badge +28
Ah, dan gaan nieuwe batterijen inderdaad niet helpen! Ik heb bij dezen nieuwe afstandsbedieningen verstuurd, Danielle 🙂
Ook hier een defecte afstandsbediening, nieuwe batterijen geplaats maar helaas geen oplossing. Graag een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +28
Wordt geregeld @Martin M!
Wordt geregeld @Martin M!
Dank u
Onze 2 afstandbedieningen van de KPN is aan vervanging toe. Hij reageert erg traag en soms helemaal niet, dit zelfs na de batterij een aantal keer te hebben vervangen. Ze zitten zelfs met ducktape vast, zodat het klepje er niet af valt.
Ik zou graag 2 nieuwe afstandbediening ontvangen als klant van KPN.
Ik hoop dat dit geregeld zal kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

Jolandaa
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Jolandaa, bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat beide afstandsbedieningen niet meer helemaal goed werken. Ik snap dat daar enige frustratie bij weg komt! Is van beide het klepje kapot? We kunnen namelijk ook een los klepje opsturen, indien dat het enige probleem is (bij een van de afstandsbedieningen). Of hebben ze beide last van traagheid?

In ieder geval, ik help je graag verder maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken wat er mogelijk is 😉
Eric, Jouw voorstel geprobeerd om 2 nieuwe batterijen in afstandsbediening te stoppen - helaas zonder resultaat. Vreend het vindt alle knoppen werken - behalve de links onderaan om naar je inputkanaal te gaan. Bij het indrukken op de inputknop - kort/2 maal/heel lang gaat bovenaan het rode lampje branden.
Wat is hier aan de hand? Zal op mijn profiel de gevraagde gegevens verder invullen. Simon Hilbrink
Reputatie 7
Badge +18
@Simon Hilbrink Wat jammer dat het probleem niet verholpen is door er nieuwe batterijen in te stoppen. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je deze afstandsbediening in huis.
Ik heb een nieuwe tv gekocht.
ik kan met de afstandsbediening van KPN niet mijn tv aan en uitzetten en mijn geluid regelen.
stappenplan via de website van KPN gevolgd om mijn afstandsbediening in te stellen op mijn tv maar dit geeft geen resultaat.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hallo wij hebben 2 afstandsbedieningen die niet meer werken. Beide klepjes al vast geplakt. Ze zijn ook al best oud 10 jaar. Ik zou graag nieuwe willen kan dat?
Reputatie 7
Badge +20
Welke merk tv heb je, @Manonie ?

Goedemiddag,

Onze afstandsbediening werkt niet meer voor de aan en uit knop van de TV.
al veel oplossingen geprobeerd, opnieuw koppelen, stroom van de tv af en er weer op. batterijen uit en weer in de afstandbediening, nieuw batterijen. maar helaas geen oplossing. Kunt u een nieuwe afstandbediening sturen.
Dank voor de medewerking.
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag,
Onze afstandsbediening werkt niet meer voor de aan en uit knop van de TV.

Hi @Sasko! Werken de volumeknoppen nog wel? Brandt er nog wel een rood lampje op de AB als je op de aan/uit knop drukt? Zo ja, dan lijkt het toch een probleem met het koppelen te zijn namelijk.
Philips tv

Reageer