Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6299 reacties
  • 709057 keer bekeken

Toon eerste bericht

6299 reacties

Reputatie 7
@Manonie Probeer eens code 525, die is het meest 'raak' van de Philips codes.
Ik ga ervan uit dat je de lange dunne afstandsbeding type D3 (zie batterijvak) hebt.

Druk de STOP knop ca. 5 sec. ingedrukt totdat het ledje knippert. Typ dan 525 in; ledje knippert nogmaals.

Probeer nu de standy/aan knop voor de tv en i.i.g. de volumeknoppen.

Bronkeuze zou het ook moeten doen i.c.m. hoger/lager (ring) en de ok-knop.

Codes voor Philips die het vaakst resultaat geven:
  • 441
  • 401
  • 424
  • 525
  • 394

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Goedemiddag,
Onze afstandsbediening werkt niet meer voor de aan en uit knop van de TV.
Hi @Sasko! Werken de volumeknoppen nog wel? Brandt er nog wel een rood lampje op de AB als je op de aan/uit knop drukt? Zo ja, dan lijkt het toch een probleem met het koppelen te zijn namelijk.

Beste Paul, Er brand nog wel een rood lichtje maar ik heb alle codes geprobeerd die ik kon krijgen. Het gaat om een Akai TV. stopknop 5 seconden. code(s) ingevuld en daarna geprobeerd uit te zetten. Niets lukt en helpt.
Reputatie 7
Badge +20
@San66 : Ik heb je vraag even naar het centrale topic verplaatst en zal je twee nieuwe afstandsbedieningen toesturen 🙂
Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,
Hi @Sasko! Werken de volumeknoppen nog wel? Brandt er nog wel een rood lampje op de AB als je op de aan/uit knop drukt? Zo ja, dan lijkt het toch een probleem met het koppelen te zijn namelijk.
Beste Paul, Er brand nog wel een rood lichtje maar ik heb alle codes geprobeerd die ik kon krijgen. Het gaat om een Akai TV. stopknop 5 seconden. code(s) ingevuld en daarna geprobeerd uit te zetten. Niets lukt en helpt.

Hmm apart. En de volumeknoppen dan? Ook de codes onder "Toon meer codes" geprobeerd? Begrijp ik goed dat het eerder wel heeft gewerkt? (als een nieuwe AB de oplossing is, dan krijg je die hoor, maar het is zonde als het onnodig is)

Ik zet hier voor de zekerheid even de rest van de Akai codes neer:

• 235
  • 232
  • 366
  • 481
  • 463
  • 369
  • 446
  • 442
  • 674
  • 441
  • 410
  • 716
  • 672
  • 655
  • 846
  • 675
  • 440
  • 144
  • 9133
  • 9187
  • 700
  • 488
  • 487
  • 482
  • 203
  • 140
Goedenavond @Jolandaa, bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat beide afstandsbedieningen niet meer helemaal goed werken. Ik snap dat daar enige frustratie bij weg komt! Is van beide het klepje kapot? We kunnen namelijk ook een los klepje opsturen, indien dat het enige probleem is (bij een van de afstandsbedieningen). Of hebben ze beide last van traagheid?

In ieder geval, ik help je graag verder maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken wat er mogelijk is ;)

Goedemiddag,

De beide afstandsbedieningen hebben last van traagheid, dus helaas zijn de kapotte klepjes niet het enige probleem. Ook zijn de afstandsbedieningen al bijna tien jaar oud, dus is het aan de ene kant logisch dat ze wat mankementen krijgen, daarom zal ik heel graag nieuwe ontvangen 🙂
Dit zal een hele mooie service zijn van de KPN.

Met vriendelijke groet,

Jolanda
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag,

De beide afstandsbedieningen hebben last van traagheid, dus helaas zijn de kapotte klepjes niet het enige probleem. Ook zijn de afstandsbedieningen al bijna tien jaar oud, dus is het aan de ene kant logisch dat ze wat mankementen krijgen, daarom zal ik heel graag nieuwe ontvangen :)
Dit zal een hele mooie service zijn van de KPN.

Met vriendelijke groet,

Jolanda

Hi @Jolandaa, ik heb even een kijkje voor je genomen en de traagheid die je ervaart komt hoogstwaarschijnlijk door de tv-ontvanger, en niet de AB's. Je hebt namelijk nog Motorola's zie ik, en het is wat mij betreft tijd om die te vervangen. Dan zul je ongetwijfeld een flink verschil gaan merken.

Ruil via deze link de tv-ontvangers om: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

(houd er rekening mee dat je in dat geval wel de AB's houdt)
Beste kpn.

Mijn witte interactieve afstandbediening lijkt defect. Inmiddels batterijen vervangen en opnieuw ingesteld. Probeer contact op te nemen met uw klantenservice maar dit is erg omslachtig. Kunt u via deze forum mij verder helpen door een nieuw exemplaar te sturen.

Vr. groeten
Laurens stens

Goedemiddag,
Hmm apart. En de volumeknoppen dan? Ook de codes onder "Toon meer codes" geprobeerd? Begrijp ik goed dat het eerder wel heeft gewerkt? (als een nieuwe AB de oplossing is, dan krijg je die hoor, maar het is zonde als het onnodig is)

• 235
  • 232
  • 366
  • 481
  • 463
  • 369
  • 446
  • 442
  • 674
  • 441
  • 410
  • 716
  • 672
  • 655
  • 846
  • 675
  • 440
  • 144
  • 9133
  • 9187
  • 700
  • 488
  • 487
  • 482
  • 203
  • 140

Alle codes geprobeerd. Alle andere knopjes werken ook volume maar aan en uit helemaal niet.
Zo graag een nieuwe ab ontvangen.
Het “Play pauze” knopje van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Heel af en toe reageert het nog maar. Rest doet het prima maar dat is wel heel vervelend.
Is daar iets aan te doen?

Goedemiddag,

Alle codes geprobeerd. Alle andere knopjes werken ook volume maar aan en uit helemaal niet.
Zo graag een nieuwe ab ontvangen.

Graag hoor ik nog antwoord op mijn bericht.

Admin: codes verwijderd i.v.m. overzicht
Reputatie 7
Badge +28
Probeer eens code 525, die is het meest 'raak' van de Philips codes.
Ik ga ervan uit dat je de lange dunne afstandsbeding type D3 (zie batterijvak) hebt.

Druk de STOP knop ca. 5 sec. ingedrukt totdat het ledje knippert. Typ dan 525 in; ledje knippert nogmaals.

Probeer nu de standy/aan knop voor de tv en i.i.g. de volumeknoppen.

Bronkeuze zou het ook moeten doen i.c.m. hoger/lager (ring) en de ok-knop.

Codes voor Philips die het vaakst resultaat geven:
  • 441
  • 401
  • 424
  • 525
  • 394

@Manonie welkom! Ben je met bovenstaande tip van Peter geholpen?

@lstens welkom! Binnen twee werkdagen ontvang je een nieuwe toegestuurd.

@S12 jij ook van harte welkom! Heb je al eens nieuwe batterijen geprobeerd? Anders kunnen we gerust een nieuwe sturen, ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld.

@Sasko sorry voor de late reactie! Je krijgt binnen twee werkdagen een nieuwe toegestuurd 🙂.
goedeavond mijn afstandbediening voor de interactieve tv (witte afstandbediening) is defect wat nu?
ik kan hem nu niet meer gebruiken en dat is zeer lastig

gegroet patrick
ja, nieuwe batterijen als eerste geprobeerd. Dat hielp niet helaas.
Goedemorgen, een van de twee afstandsbediening is ermee opgehouden. Het gehele middenstuk reageert niet meer. Batterijen vervangen helpt niet. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening te ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Mark
Ik heb een defecte afstandsbediening naar 4 jaar doet die het niet meer helaas wat te doen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

groeten
Reputatie 7
Badge +20
goedeavond mijn afstandbediening voor de interactieve tv (witte afstandbediening) is defect wat nu?
ik kan hem nu niet meer gebruiken en dat is zeer lastig

gegroet patrick

Ha @Patrickoprins Wat is er precies mee aan de hand? Je hebt de batterijen al eens vervangen en je hebt 'm ook al opnieuw gekoppeld?

ja, nieuwe batterijen als eerste geprobeerd. Dat hielp niet helaas.
Hi @S12 Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd.

Goedemorgen, een van de twee afstandsbediening is ermee opgehouden. Het gehele middenstuk reageert niet meer. Batterijen vervangen helpt niet. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening te ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Mark

@Zandbak Dat is mogelijk. Ik heb een nieuw opgestuurd.

Ik heb een defecte afstandsbediening naar 4 jaar doet die het niet meer helaas wat te doen
Dat kan gebeuren, @Samanthameeex Wat is er precies mee aan de hand? Het vervangen van de batterijen helpt niet? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummeren je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

groeten

Als 'ie echt defect is kan dat zeker, @Anoniem666 Je hebt geprobeerd om de batterijen te vervangen en 'm opnieuw te koppelen?
Goedemorgen,

groeten
Als 'ie echt defect is kan dat zeker, @Anoniem666 Je hebt geprobeerd om de batterijen te vervangen en 'm opnieuw te koppelen?

Ik heb alles geprobeerd, maar hij doet het niet meer.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb alles geprobeerd, maar hij doet het niet meer.
@Anoniem666 Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd.

Ik heb alles geprobeerd, maar hij doet het niet meer.@Anoniem666 Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd.

Top, bedankt.
@Bart_ de afstandbediening doet het niet meer ook al batterij gewisseld.
met de afstandbediening van de buurman werkt het wel
Mijn witte kpn afstandsbediening doet het alleen nog maar op de tv ... het kastje zelf blijft op standby staan als ik hem aan wil drukken met de afstandsbediening.

Iemand enig iedee hoe ik dit kan oplossen ?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +20
@Patrickoprins : er is een nieuwe onderweg 🙂
Ik zou graag een nieuwe afstandbediening toegestuurd willen krijgen.. Ik heb een profiel inmiddels aangemaakt
Reputatie 7
Badge +18
@Kpn_klant Doet de huidige afstandsbediening het helemaal niet meer of alleen een aantal knoppen niet? Heb je de batterijen al vervangen? Mocht de afstandsbediening helemaal niets meer doen, laat het dan even weten. Dan krijg je een nieuwe.

Reageer