Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6299 reacties
  • 709075 keer bekeken

Toon eerste bericht

6299 reacties

Als reeds lang trouwe klant van meerdere KPN diensten zou ik graag gratis een nieuwe TV  ontvanger

845351 ontvangen. In feb. 2018 heeft U ons keurig geholpen aan een gratis nieuwe voor ons eerste

toestel. Nu hebben wij problemen (de knoppen blijven vaak "vastzitten/plakken"). Dit is zeer 

irritant. Na zoveel jaren zulle wij dus wel aan een nieuwe toe zijn. Gaarne reactie

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Bart,

klantnummer is ingevuld. Bedankt voor de snelle reactie.

Er komt een nieuwe naar je toe, @Blademanrs 

Reputatie 7
Badge +21

@Remeria11 Een nieuwe is onderweg. :) 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn afstandsbediening is kapot,  kan ik een nieuwe krijgen?

Hallo @Judith1980 Wat is er precies aan de hand met je afstandsbediening? Vaak kun je een probleem al oplossen door 'm even opnieuw te koppelen en/of de batterijen te vervangen. 

Als reeds lang trouwe klant van meerdere KPN diensten zou ik graag gratis een nieuwe TV  ontvanger

845351 ontvangen. In feb. 2018 heeft U ons keurig geholpen aan een gratis nieuwe voor ons eerste

toestel. Nu hebben wij problemen (de knoppen blijven vaak "vastzitten/plakken"). Dit is zeer 

irritant. Na zoveel jaren zulle wij dus wel aan een nieuwe toe zijn. Gaarne reactie

Hallo @marucoz Ik ga er gemakshalve vanuit dat je het hebt over een afstandsbediening en niet over een tv-ontvanger. Wat bedoel je precies met ‘vastzitten’? Reageert de afstandsbediening traag? Heb je 'm al eens opnieuw gekoppeld? 

De afstandbediening is inmiddels een paar keer gevallen en zit nu met plakband aan elkaar geplakt. De voorkant valt eruit/eraf.

Groet

Hallo,

Bedankt voor het zo snel opsturen van een nieuwe afstandsbediening, maar helaas het is de verkeerde.

De afstandsbediening die is opgestuurd is art.nr. 845351 maar dient art. nr. 845971 te zijn.

Deze heb ik nu ook, alleen doet ie het niet meer goed.

Kan deze worden omgeruild?

Alvast bedankt,

Marcel

Hallo,

Onze afstandsbediening heeft het na 5 trouwe dienstjaren opgegeven.

Hij reageert vaak niet en sommige knoppen blijven vastzitten. Het omwisselen van de batterijen heeft niet geholpen.

Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen.

bvd

Jack

Beste KPN, 

Onze afstandbediening is kapot. De rechterkant van de pijltoetsen doet het niet meer. Is het mogelijk dat wij een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg Fenna

Beste kpn,

Mijn afstandbediening doet het niet goed meer. De aan/uit knop van de box en de tv werken slecht. Instellingen zijn goed want ik heb de afstandbediening van onze tweede box getest. Ook batterijen vervangen heeft niks geholpen.

Grt, 

Goedenavond ,

Wij zijn vandaag op mysterieuze wijze helaas onze afstandsbediening van interactieve tv kwijt geraakt.

Nergens in huis is hij meer te vinden en zelfs in de prullenbak en in de auto hebben we gezocht.

Hoe kunnen we aan een nieuwe komen?

Groetjes Mariska 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hoi,

Vandaag van de monteur van KPN begrepen dat ik mijn slecht werkende afstandbediening voor interactieve tv kan laten vervangen voor een nieuwe. Wat moet ik hiervoor doen?

Bvd

Onze afstandbediening is kapot. 

Is er een mogelijkheid om een nieuwe te krijgen?

Admin: topic verplaats naar juiste topic

@PeterMoes Dat is niet een klantnummer maar een accountnummer voor interactieve televisie, dat wordt door meerdere providers gebruikt die itv diensten bij ons afnemen. ALs je je KPN factuur opent kun je daar een klantnummer vinden, van 10 of 11 cijfers. 

Bedankt @Alex_P , aangepast. Nu geef ik echter op, voor mij geen KPN meer

Bedankt @Alex_P voor het toezend van 1 afstandsbediening. Nu kan ik in ieder geval 1 kastje weer gebruiken. Weet je ook hoe ik de 2e kan bemachtigen?

Reputatie 7
Badge +28

@PeterMoes, van mij :) Hij is onderweg!

Dat geldt ook voor afstandsbedieningen voor jullie, @Maarten22@Fred30, @fennnnnna, @Jack141@Judith1980  

@Photocell, artikelnummers kan ik niet direct iets mee. Kun je aangeven, aan de hand van de foto's hier, welke je had? 

Vanaf het begin doet onze afstandbediening raar en reageert heel slecht moet ik nu zelf een nieuwe kopen of krijg ik er een van de KPN?

Admin: topic verplaatst naar juiste topic

Hoi,

Onze twee afstandsbedieningen zijn kapot. de ene voor onze tv op de slaapkamer reageert al een tijdje nergens meer op en nu begint die van de woonkamer ook slechter te reageren. de aan/uit knop werkt zelf al niet meer. Batterijen al vervangen, werkt helaas niet. Kunnen we nieuwe krijgen?

alvast bedankt

Miranda

Reputatie 7
Badge +18

Hey@mariska118, welkom hier op het KPN Forum. Dat is een hele zoek operatie geweest, lees ik 😉 Als je je gegevens invult in je forumprofiel: postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer, dan krijg je een nieuwe van ons. Geef je hier in het topic een gil als je dat hebt gedaan?  

Hé @PepijnRianne, een nieuwe krijgen is geen probleem. Maar, wat is er precies kapot? Misschien is het heel eenvoudig op te lossen.

Hoi @Miranda_, welkom hier. Dat wordt zo langzamerhand wel erg onhandig. Ik heb alvast 1 verzonden. De tweede kunnen we ook sturen, wanneer de eerste binnen is. Geef je hier dan even een gil?   

Ha @Leorei, kun je uitleggen wat raar is? Misschien dat het met een kleine ingreep verholpen kan worden. Anders krijg je gewoon een nieuwe. 

Na meer dan 8 jaar intensief gebruik is helaas onze afstandsbediening nu definitief stuk, 

Zou graag een nieuw exemplaar ontvangen.

Mijn afstandsbedieningen werkt niet meer heb alles al geprobeerd. Batterijen zijn ook vernieuwd en soms werkt hij wel en soms niet.

Hoi @Nadia  dat zou super zijn! We kunnen nu helemaal niets :(  Ik heb mijn gegevens aangevuld..  

Reputatie 7
Badge +18

@Nieuwbegin en@Bartsav. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra we jou gegevens hebben kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter wanneer je dit hebt gedaan?

@mariska118 Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis.

Heb mijn gegevens ingevuld alvast bedankt

@Erik,

op de aangewezen locatie staat C3.

Ik heb 2 afstandsbedieningen die beide defect zijn.

Ik heb van KPN 1 nieuwe ontvangen die het goed doet.

Kan ik nog een 2e afstandsbediening krijgen voor mijn 2e tv?

Bij voorbaat dank,

EWR

Hi@Mnoordergraaf ik heb een nieuwe voor je besteld. 

@van Vilsteren Wat bedoel je precies met dat het nog steeds niet werkt? Nooit gewerkt dus? En wat werkt er precies niet? Helemaal niets? Of alleen de volumeregeling en het aan/uit zetten van je televisie? 

Ik heb de batterijen e.d. vervangen, maar de afstandsbediening werkt helemaal niet. 

Reageer