Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6339 reacties
  • 711636 keer bekeken

Toon eerste bericht

6339 reacties

Mijn witte interactieve afstandbediening is defect. Waar kan ik een nieuwe kopen of krijgen. 

Goedemiddag,

Na jaren dienst, loopt 1 van mijn afstandsbedieningen nu echt op zijn laatste benen. De veel gebruikte knoppen haperen, tot grote ergernis, heel vaak. Soms/dikwijls reageert de ab helemaal niet.

Mag ik bij deze een nieuwe aan u vragen? Misschien beetje brutaal: door omstandigheden is mijn zicht redelijk beperkt. Nu lees ik tot mijn interesse dat de ab comfort+ betere zichtbare knoppen heeft.

Zou ik u anders mogen vragen of u mij deze afstandsbediening wilt verstrekken?

M.vr.gr., William

Jawel hij heeft gewerkt maar er begon steeds meer uit te vallen

Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Batterijen vervangen mocht niet baten. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening te ontvangen?

Badge

Hallo ik heb een probleem met mijn afstandsbediening. Eerst reageerde er een niet nu reageert de ander na 1,5 mand ook niet meer. Ik heb echt alles geprobeerd maar dit is echt vervelend. Wie kan mij erbij helpen

Hoi hoi, onze zoon heeft per ongeluk een glas ranja over de afstandsbediening laten gaan en nu doet hij het niet meer, 

Kan ik via deze weg en nieuwe krijgen

Reputatie 7
Badge +21

@Bartsav, @Photocell, @EWR, @van Vilsteren, @Bartsav en @Rene0412: Er is een nieuwe onderweg. 

@Remcothomas Wat is er precies aan de hand met je afstandsbediening? Zou je dit willen toelichten? 

@wpavandalen, @braunsd, @72kiki  Zouden jullie het profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als jullie dit hebben gedaan? 

@Alex_P zojuist mijn profiel aangepast. 

Na jaren intensief gebruik heeft de afstandsbediening de geest gegeven ... nou, ja bijna dan ... 😬

Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Alvast bedankt 

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]

De bovenste twee knoppen werken niet meer,

ze veren niet meer terug, als ik ze indruk.

Hallo, Ik gebruik al jaren dezelfde afstandsbediening bij dezelfde tv maar sinds een week blijft de ontvanger knop hangen en wil hij niet meer vooruit spoelen. Uren bezig geweest met codes en natuurlijk heb ik de batterijen vervangen maar het lijkt erop dat het gebeurd is met de afstandsbediening. Kunt u mij een nieuwe sturen? Zitten hier kosten aan? Hoor graag van u

Badge

Hallo Paul, ik kreeg alleen nog ATV en dus geen ontvangst. Nieuwe AB is gisteravond aangekomen dus vanavond ga ik de zaak weer voor elkaar proberen te krijgen. Kan ik weer tv kijken. Dank voor het opsturen. Groet en fijne dag

Reputatie 7
Badge +20

@Alex_P zojuist mijn profiel aangepast. 

Er is een nieuwe onderweg! 

Na jaren intensief gebruik heeft de afstandsbediening de geest gegeven ... nou, ja bijna dan ... 😬

Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Alvast bedankt 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Hemagu Wat scheelt er precies aan? Opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen helpt niet? 

De bovenste twee knoppen werken niet meer,

ze veren niet meer terug, als ik ze indruk.

Er komt een nieuwe naar je toe, @Remcothomas 

Hallo, Ik gebruik al jaren dezelfde afstandsbediening bij dezelfde tv maar sinds een week blijft de ontvanger knop hangen en wil hij niet meer vooruit spoelen. Uren bezig geweest met codes en natuurlijk heb ik de batterijen vervangen maar het lijkt erop dat het gebeurd is met de afstandsbediening. Kunt u mij een nieuwe sturen? Zitten hier kosten aan? Hoor graag van u

Ha @Syl000 Als je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer krijg je van mij een nieuwe. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Ik heb mijn profiel aangepast 

Kan iemand mij helpen aan de KPN koppelcode voor de FINLUX 2423 smart TV. Nu 2 afstandsbedieningen en wil alleen de KPN gebruiken.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Hallo, Ik heb geprobeerd mijn profiel aan te passen, kan alleen telefoonnummer en naam veranderen. ben gewoon ingelogd via kpn id. Daar staat ook mijn adres in?? Kan geen telefoonnummer vinden waar ook daadwerkelijk opgenomen wordt, Chat optie kost mij echt veel te veel tijd. Hoe zet je jee profiel goed ?? Of kunt u mij gewoon heel simpel bellen?

toch chat geprobeerd, heeft totaal geen zin …. machine die antwoord geeft, pfffffffffffffffffff

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Syl000 Als in mijn vorige bericht op de gehighlighte woorden ‘KPN Forum profiel’ klikt kom je op een pagina uit waar je de gevraagde gegevens in kunt vullen. Als je wilt bellen kan dat ook: dan kun je terecht bij onze klantenservice via 0800-0402. 

Hallo Bart, Als u terugleest kunt u zien dat er niks gehighlight is. Ik heb copie past gedaan in de google balk en kom niks verder, Chat heeft geen zin en gebeld maar na 21 minuten wchten !!! is mijn pauze voorbij en moet ik weer aan t werk. Wat een gedoe zo

Helaas werkt onze afstandsbediening ook niet meer optimaal.
De aan en uitknop werkt niet vlekkeloos meer mee, en nu houdt ook de pauzeknop er regelmatig mee op.
Is hier wat aan te doen? 

Hallo jullie hebben 'n nieuwe afstandsbediening opgestuurd maar wederom de verkeerde die het bij mij dus van geen kanten doet. 

De bovenste moet 't zijn en jullie sturen weer de onderste. 

Die doet 't echt niet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

@Marianhenkie Je hebt wél een juiste afstandsbediening ontvangen, de bovenste is uitgefaseerd. De onderste is dus de nieuwe juiste versie.

Je zal deze nog wel zelf moeten instellen op jou merk televisie, hoe dat moet vind je hier;

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

@Alex_P, zojuist heb ik mijn profiel aangepast.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Ik heb deze stappen al tig keer doorlopen en hij doet 't gewoon niet, begin er echt zat van te worden

Hallo Marian,

Ik ben er eindelijk doorheen gekomen via facebook messenger, misschien heb je er wat aan.

Vroeger kon je gewoon bellen nu ben je dagen bezig

Wederom waarschijnlijk weekend zonder tv en je abbonnement loopt wel door, succes

bellen en chat had bij mij totaal geen zin

Reageer