Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6297 reacties
  • 708830 keer bekeken

Toon eerste bericht

6297 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@72kiki top! Het is me niet helemaal duidelijk of je er al eentje om had laten ruilen, dus ik heb nu eerst één nieuwe aangevraagd voor je. Mocht je nog een tweede nodig hebben, laat je dat in dit topic weten zodra de andere binnen is? Die ontvang je binnen twee werkdagen. 

@joremo de koppelcodes vind je op onze website. Ik zie dat jouw specifieke model er niet tussen staat, dus probeer het vooral met de algemene codes van de Finlux.

@CarolineS komt er binnen twee werkdagen aan! 

@Marianhenkie wat rot dit! Ik heb als het goed is, nu de nieuwe voor je aangevraagd. Wil je even laten weten of het goedgekomen is?

@wpavandalen fijn dat je je profiel hebt aangevuld. Ik wil toch nog even iets bij je controleren: ik kan alleen gratis de  'reguliere’ bestellen. Via onze webshop kan je de Comfort afstandsbediening aanschaffen voor 20 euro. Zou je dat willen, dan stuur ik geen nieuwe reguliere toe. Wil je me laten weten welke keuze je maakt?

@Syl000 jammer dat het niet lukte met het forumprofiel! Goed dat je er wel uitgekomen bent via Facebook messenger. 

@Alex_p,

Oké, dan doe ik het met de gratis reguliere ab. Als je me die zou willen opsturen….graag.

M.vr.gr., William

Reputatie 7
Badge +28

Er is er eentje onderweg, @wpavandalen  :)

Dank je wel @Erik_ . :grinning:

Goedenavond,

Bij één van onze afstandsbedieningen is de volumeknop helaas defect, ook de pauzeknop wil weleens haperen. Hij is al een aantal jaren oud dus wellicht aan vervanging toe.

Onze AB is over de jaren wat gehavend, vooral het batterij-klepje blijft niet meer zitten. Is het mogelijk een nieuwe behuizing of complete AB te krijgen?

mvg Ron

Hoi KPN,

Beide afstandsbedieningen van onze TV ontvangers zijn defect. De ene reageert helemaal nergens meer op en van de andere doet de aan-/uitknop het niet meer. 

Aangezien we al een aantal jaar klant zijn en het slijtage betreft zou ik het waarderen wanneer we kostenloos twee nieuwe exemplaren kunnen krijgen.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste,

onze afstandsbediening is defect.

vermoedelijk is er intern een defect.

graag hoor ik of wij zsm een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen.

bij voorbaat dank

mvrgr M van Rietschoten

Onze afstandsbediening van de interactieve tv is defect. Heb al de batterijen vervangen, maar dat biedt niet de oplossing. Is het mogelijk om deze te laten vervangen?

Goedendag,

helaas werkt de afstandbediening van de tweede ontvanger ook niet meer goed.

is het mogelijk daar een nieuwe voor te ontvangen.

dank alvast voor de reactie.

met vr gr

menno groen

Overigens dank voor de vorige service. Top!!

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond,

Bij één van onze afstandsbedieningen is de volumeknop helaas defect, ook de pauzeknop wil weleens haperen. Hij is al een aantal jaren oud dus wellicht aan vervanging toe.

Er is er een nieuwe onderweg, @G.W. 

Onze AB is over de jaren wat gehavend, vooral het batterij-klepje blijft niet meer zitten. Is het mogelijk een nieuwe behuizing of complete AB te krijgen?

mvg Ron

Hallo @RonHB1963 Ook jij krijgt een nieuwe! 

Hallo, 

Mijn afstandsbediening is defect. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd en geprobeerd opnieuw te koppelen maar hij reageert nergens meer op. Is het mogelijk een vervangend exemplaar te ontvangen? 

de knopjes verzinken in de behuizing. nieuw exemplaar nodig

Admin; topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Hé @xj9  Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer krijg je van mij een nieuwe. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan heb?

Hallo @grethe, binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in de brievenbus!  

Hé @xj9  Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer krijg je van mij een nieuwe. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan heb?

Gedaan! Hartelijk dank

Mijn afstandsbediening is stuk, kunnen wij een nieuwe ontvangen?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Top, @xj9, binnen 2 dagen heb je een nieuwe in huis.

Wat is er precies stuk, @Marrja? Nieuwe batterijen kan veel oplossen, wil je dat eens proberen? 

Hoi Nadia,

Ik heb hier boven ook al een bericht geplaatst maar nog geen reactie.

Zou je mij ook aan 2 nieuwe afstandsbedieningen kunnen helpen? We moeten het nu met een half werkende afstandsbediening voor 2 ontvangers doen.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Goede avond alleen,

Mijn interactieve afstandbediening is na 6 jaar defect geraakt, het bovenste gedeelte van de afstandsbediening (aan/out) knoppen van de tv en i-tv doen het niet meer.Mijn vraag is, is er een mogelijkheid om een vervangende afstandbediening te bestellen en zo ja, waar?

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Goedemiddag,

Mijn afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen al vervangen maar helaas. Graag ontvang ik een nieuwe .

Groetjes Nathalie 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Nadia,

Zou je mij ook aan 2 nieuwe afstandsbedieningen kunnen helpen? We moeten het nu met een half werkende afstandsbediening voor 2 ontvangers doen.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Dan hebben we je vast gemist, @WoudaL Wat is er met ze aan de hand? Opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen is niet de oplossing gebleken? 

Goede avond alleen,

Mijn interactieve afstandbediening is na 6 jaar defect geraakt, het bovenste gedeelte van de afstandsbediening (aan/out) knoppen van de tv en i-tv doen het niet meer.Mijn vraag is, is er een mogelijkheid om een vervangende afstandbediening te bestellen en zo ja, waar?

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Hallo @Hans 2002 Da's jammer, maar het kan gebeuren. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedenavond,

Er is er een nieuwe onderweg,@G.W. 

mvg Ron

Hallo@RonHB1963 Ook jij krijgt een nieuwe! 

Bedankt! Ook voor de snelle reactie. Ik had het eerder moeten melden😊

de knopjes van mijn afstandsbediening zakken in de behuizing weg. heb nieuwe nodig

Hoi Nadia,

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Dan hebben we je vast gemist,@WoudaL Wat is er met ze aan de hand? Opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen is niet de oplossing gebleken? 

Goede avond alleen,

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Hallo@Hans 2002 Da's jammer, maar het kan gebeuren. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Nadia,

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Dan hebben we je vast gemist,@WoudaL Wat is er met ze aan de hand? Opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen is niet de oplossing gebleken? 

Goede avond alleen,

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Hallo@Hans 2002 Da's jammer, maar het kan gebeuren. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Bart_  Bedankt voor je reactie. Ik heb het inmiddels telefonisch opgelost. Goed weekend!

Hoi,

Helaas hebben wij een kapotte afstandsbediening. Graag zouden wij een nieuwe ontvangen.

Vriendelijke groet,

Melissa Verstappen 

Reageer