Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 5682 reacties
  • 679356 keer bekeken

Toon eerste bericht

5682 reacties

Hoi Nadia,

Ik heb hier boven ook al een bericht geplaatst maar nog geen reactie.

Zou je mij ook aan 2 nieuwe afstandsbedieningen kunnen helpen? We moeten het nu met een half werkende afstandsbediening voor 2 ontvangers doen.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Dan hebben we je vast gemist,@WoudaL Wat is er met ze aan de hand? Opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen is niet de oplossing gebleken? 

Goede avond alleen,

Mijn interactieve afstandbediening is na 6 jaar defect geraakt, het bovenste gedeelte van de afstandsbediening (aan/out) knoppen van de tv en i-tv doen het niet meer.Mijn vraag is, is er een mogelijkheid om een vervangende afstandbediening te bestellen en zo ja, waar?

Met vriendelijke groet,

Hans2002

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo@Hans 2002 Da's jammer, maar het kan gebeuren. Opnieuw koppelen heeft niet geholpen? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo  Nee, opnieuw koppelen heeft niet geholpen, dat ding is gewoon op, de toetzen geven geen reactie meer op rood led, ook niet met nieuwe batterijen.

Ik heb mijn gegevens ingevuld naam, klantnummer, adres.....…

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Hallo  Nee, opnieuw koppelen heeft niet geholpen, dat ding is gewoon op, de toetzen geven geen reactie meer op rood led, ook niet met nieuwe batterijen.

Ik heb mijn gegevens ingevuld naam, klantnummer, adres.....…

Met vriendelijke groet,

Hans2002

Beste KPN,

Mijn afstandsbediening reageert niet meer goed, opnieuw koppelen en nieuwe batterijen hebben helaas niet geholpen. Kunnen jullie mij een nieuwe toesturen?

Alvast bedankt,

Groeten Bonita

Beste KPN

Mijn afstandsbediening reageert niet meer goed. Batterijen vervangen en opnieuw koppelen hebben helaas niet geholpen. Willen jullie mij een nieuwe toesturen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +18

@Bonita01 : Er is een nieuwe onderweg. Fijn weekend!

Hallo KPN, 

Ook mijn afstandsbediening is defect. Ik heb in mijn profiel mijn klantgegevens etc. ingevoerd.

Graag een reactie of ik in aanmerking kom voor vervanging of anders wat ik moet doen om hem te (laten) repareren.

Mvg, Harry Schreurs 

Hoi KPN, Onze afstandsbediening werkt niet meer goed, knopjes blijven hangen. 

Is het mogelijk om deze te vervangen?

De knop om mijn interactieve ontvanger aan en uit te zetten werkt niet goed meer.

Ik moet er stevig tot heel hard op drukken, en het wordt telkens slechter.

Wat kan ik hier mee

Reputatie 7
Badge +18

Als jij je profiel aanvult, regel ik dat voor je @Patrick1980 

Hij rammelt en de knopjes werken niet meer.

Heb het zo goed mogelijk ingevuld.maar ik vind het raar dat ik deze voor 15 euro moet kopen(.hijstaat op de app gesprek) is nu pas 4 jaar oud en niet gesloopt of zo.hij stopte er gewoon mee.

Batterijen had ik ook al vervangen.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Heksie666 : Wat bedoel je precies? 

Wij vervangen je afstandbediening kosteloos als deze stuk is. Ik heb je in ieder geval een nieuwe afstandbediening opgestuurd. Die valt binnenkort door de bus.

Dag Erwin, profiel is aangevuld. Ik zie de afstandsbediening graag tegemoet.

Opeens is mijn afstandsbediening kapot.

Nieuwe batterijen of resetten helpt niet.

harder en zachter kan nog wel, ook vooruit in zenders scrollen, maar niet achteruit scrollen.

Ook niet vanuit gids terug naar tv beeld, terugkijken, etc etc.

Heeft u nog een manier om dit wel werkend te krijgen? Of kan ik een nieuwe ontvangen?

Wij hebben boven en onder televisie, alleen nu is de afstandsbediening van beneden kapot gegaan. Nu pakken we wel elke x de afstandsbediening van boven maar je moet er elke x erg in houden dat ne de afstandsbediening mee neemt. 

Nu wil ik graag vragen of het mogelijk is dat we een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen zodat we boven en onder gewoon een compleet set hebben liggen. 

Hoi,

mijn afstandsbediening is al wat jaartjes oud en begint kuren te vertonen. Een aantal knopjes moeten met geweld ingedrukt worden voor ze reageren. Kan die omgewisseld worden voor een werkend model? of moet ik een nieuwe aanschaffen via de webshop.

Hoor graag van u,

met vriendelijke groet,

Simone

Reputatie 7
Badge +20

@Patrick1980, helemaal goed. Een nieuwe is inmiddels aangevraagd!

@AlexAnderKM, je hebt al aardig wat getest! Een nieuwe lijkt me in dit geval de oplossing, dus die is ook voor jou onderweg.

Reputatie 7
Badge +18

@kapot : Er is een nieuwe onderweg!

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen al vervangen maar helaas, dat werkt ook niet. Graag ontvang ik een nieuwe.

Mvg Chantal

Goedendag,

helaas werkt de afstandbediening van de tweede ontvanger ook niet meer goed.

is het mogelijk daar een nieuwe voor te ontvangen.

dank alvast voor de reactie.

met vr gr

menno groen

Overigens dank voor de vorige service. Top!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Is hier nog op gereageerd? Dank alvast weer!

Reputatie 7
Badge +20

@Men, volgens mij niet! Mijn excuses :) De tweede is inmiddels ook aangevraagd, kan je weer even mee vooruit! 

@C. Goedhart, bedankt voor je bericht en gegevens. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op!

Hallo,

Een aanvraag gedaan voor het vervangen van een kapotte afstandsbediening.

Maandag 13-11 een sms ontvangen dat deze verzonden gaat worden, echter nog niets ontvangen Woensdag via de postnl app alwel een melding dat er iets bezorgt gaat worden.Kan dat kloppen?

Ik hoor graag

mvg

Koos

Mijn afstandbediening is kapot. Wat nu?

Hallo mijn afstandsbediening is ook kapot ik wil graag n nieuwe… mvg Stef de Corte 

De aan/uit knop van mijn afstandsbediening functioneert niet meer.

Kunt u mij een nieuwe sturen?

Reageer