Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6069 reacties
  • 687415 keer bekeken

Toon eerste bericht

6069 reacties

Geachte,

Sinds dat ik abonnee ben (7 jaar) bij KPN ITV is dit de 1e keer dat mijn afstandsbediening het gedeeltelijk begeven heeft. Enkele toetsen werken totaal niet meer.

Zou ik aan u een gratis nieuwe mogen aanvragen?

Vriendelijke groeten, Mw. R van Dalen

Reputatie 7
Badge +31

Klopt @AlexAnderKM. Er is sinds vorige maand een nieuwe geheel witte afst.bed.

Het instellen voor een televisietoestel werkt daarop heel anders. zie
http://www.kpn.com/afstandsbediening .

Op een ITV decoder zou ie gewoon moeten werken.

Naar nu bleek is de 1e verkeerd bezorgd geweest, vandaag door de desbetreffende afgegeven. Vandaag ook de 2e ontvangen , die is wel goed aangekomen.

Wat doe ik met de 2e gebruiken voor de 2e tv ontvanger of?

mvg

Koos

@BiancaBitch top. Een nieuwe komt binnen twee werkdagen naar je toe!

@SundanceKid welkom! Volgens mij kan je niet heel veel anders doen nog, dus ik heb een nieuwe voor je besteld. Deze heb je binnen twee werkdagen in huis!

@Charlaine83 welkom! Heb je voldoende aan een nieuw klepje of is de hele afstandsbediening aan vervanging toe? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan helpen we je er graag verder mee. 

Hartelijk dank voor de snelle (re)actie!

Goede avond,

Onze afstandsbediening werkt bijna niet meer, wij hebben de tips al geprobeerd maar dit helpt helaas niet. Wij zouden graag een nieuwe ontvangen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Martje van Laatum

Ik heb een nieuwe Sony KD-43XG8305 gekocht en wil de afstandsbediening (type C3) hierop instellen. Er is geen specifieke code voor dit type TV dus ben ik alle algemene codes voor Sony langsgelopen. De beste instelling levert het probleem op dat toetsen op de afstandsbediening soms wel en soms niet werken. Dit is ontstaan met de nieuwe TV. Bij de vorige TV van Philips was er niets aan de hand. 

Ben ik aan een nieuwe afstandsbediening toe (is wel toevallig dat dit net gebeurt als er een nieuwe TV is) of heeft iemand voor mij een goede instelcode?

Alvast dank

Reputatie 7
Badge +20

@kende, oh oeps! Dat kan natuurlijk een keer gebeuren.. Fijn dat hij alsnog aangekomen is! Tja, je kan hem bewaren of retour sturen (kosteloos) naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Maar we zullen geen aanmaning of iets dergelijks sturen om hem terug te krijgen :wink:

@MvLaatum, geen enkel probleem. Ik heb een nieuwe toegestuurd, deze kan je binnen 2 werkdagen verwachten.

Beste moderator, 

Onze afstandsbediening doet helemaal  niets meer. Nieuwe batterijen hebben geen effect. Opnieuw instellen lukt ook niet want de AB doet gewoon niets meer. Klopt het dat we via dit from nieuwe aan kunnen vragen? 

Vr Grt,

Froukje 

Badge

Bedankt voor de nieuwe afstandsbediening @Marcia_ ik had even problemen met installeren maar het is uiteindelijk gelukt!

Maar mijn andere afstandsbediening reageert inderdaad ook niet. Dus als je mij daar ook mee kan helpen ben ik erg blij

Badge

Goede avond,

Onze witte afstandsbediening werkt bijna niet meer. Ik heb de tips om hem opnieuw te programmeren al geprobeerd... maar dit helpt niet. We zouden graag een nieuwe ontvangen.

Fijne avond nog!

--Bjorn

Mijn afstandsbediening is kapot zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +17

@Froukje Hoobroeckx Dat is mogelijk. Wil je je KPN Forum profiel aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

@72kiki Ik heb nog een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Kan je weer een tijdje vooruit! :slight_smile:

@bjorn1975 en @Jmee  Wat jammer dat de afstandsbediening niet meer werkt. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis.

Reputatie 7

Misschien een idee om na 7 jaar en een nieuwe afstands, een compleet nieuw topic te starten met een nieuwe werkinstructie om e.e.a. duidelijker te krijgen voor klanten die de nieuwe afstands hebben ontvangen en willen instellen?

Er is namelijk zoveel verwarring, en er zijn nu enkele topics die lekker doorelkaar lopen met de nieuwe afstands,... 

Reputatie 7
Badge +17

Misschien een idee om na 7 jaar en een nieuwe afstands, een compleet nieuw topic te starten met een nieuwe werkinstructie om e.e.a. duidelijker te krijgen voor klanten die de nieuwe afstands hebben ontvangen en willen instellen?

Dat lijkt mij een goed idee. Ik zal het hier in de groep gooien. 

Geachte,

Na zoveel jaren (vanaf begin abonnee itv) is mijn afstandsbeding defect geraakt.

Mag ik u vragen om mij een gratis nieuwe toe te sturen?

Vriendelijke groeten, mw. R van Dalen-Leenders

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Na zoveel jaren (vanaf begin abonnee itv) is mijn afstandsbeding defect geraakt.

Mag ik u vragen om mij een gratis nieuwe toe te sturen?

Hoi @Riekyvd. Dat is mogelijk. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben kunnen we een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Hoi Vikash,

Zojuist heb ik mijn KPN profiel bijgewerkt met de relevante gegevens. Als het goed is, heb je nu de adresgegevens van mij.

Gr. R van Dalen

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Vikash,

Zojuist heb ik mijn KPN profiel bijgewerkt met de relevante gegevens. Als het goed is, heb je nu de adresgegevens van mij.

Gr. R van Dalen

Ik zie ze, @Riekyvd Er komt een nieuwe naar je toe! 

@Froukje Hoobroeckx Dat is mogelijk. Wil je je KPN Forum profiel aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

@72kiki Ik heb nog een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Kan je weer een tijdje vooruit! :slight_smile:

@bjorn1975 en @Jmee  Wat jammer dat de afstandsbediening niet meer werkt. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis.

Hallo vikash, ik heb de gegevens toegevoegd. Groet, Froukje 

Hallo vikash, ik heb de gegevens toegevoegd. Groet, Froukje hoobroeckx 

Hallo KPN, vandaag onze nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen, maar helaas doet deze helemaal niets. Er gaan ook geen lampjes branden en ook niet met nieuwe batterijen. Nu ben ik zelf elektricien en weet wel hoe de batterijen er in moeten😉. Kan ik hem ergens omruilen of kunnen jullie nog een andere nazenden? 

Reputatie 7
Badge +9

als dat de nieuwe afstand bediening  IS . daar komt een updates voor DE nieuwe afstand .

Helaas werkt mijn afstandsbediening niet meer. Hij werkte al een tijd heel traag, batterijen vervangen maar dat blijkt het probleem helaas niet op te lossen. Nu werken een aantal knoppen van de afstandsbediening helemaal niet meer. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg. L. Koster

Na 1 maand werkt mijn afstandsbediening niet meer. Geprobeerd batterijen te vervangen, maar dat haalt niks uit.

Reputatie 7
Badge +28

@Froukje Hoobroeckx, @Linda-88 en @Jan03  een nieuwe komt er binnen twee werkdagen aan!

@Ikke2019 flink balen! Ik stuur nogmaals een nieuwe toe.

Reageer