Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6069 reacties
  • 687421 keer bekeken

Toon eerste bericht

6069 reacties

De tv kan niet meer aan of uitgezet worden.....Alles al geprobeerd maar reageerd niet! 

ik zoek de code om kpn interact. afst. bed. in te stellen voor sweex tv 024

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

mijn afstandbediening reageert ook met nieuwe batterijen heel slecht. kan ik deze omruilen?

Top, wederodank je voor de service! Ik las trouwens op het forum dat de Netflix en APP knop op de afstandsbediening sowieso niet gaat werken op onze oudere ontvanger. Blijft dit zo of komt er nog een update?

Reputatie 7
Badge +19

Probeer eens 675 0f 596.

Bron :

https://www.gebruikershandleiding.com/Sweex-TV024/handleiding-5-472516.html

Klantnummer ingevoerd!! 

Hallo! Mijn itv afstandbediening is na bijna 7 jaar op.Er zijn een aantal toetzen die niets meer doen, heb de afstandsbediening voorzien van nieuwe batterijen en opnieuw gekoppeld aan de TV maar dat mocht niet baten.

Mijn vraag is kan ik een vervangende krijgen van KPN?

Groeten Hans 2002

Reputatie 7
Badge +28

De tv kan niet meer aan of uitgezet worden.....Alles al geprobeerd maar reageerd niet! 

Ha @Astra18, niet handig! Je had al wel geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Werken andere knoppen verder nog wel? Ik kan, als ‘ie echt defect is, inderdaad een nieuwe toe sturen. 

@aadjesport op onze website vind je de codes om te koppelen. Succes!

@pieter_s dat kan! Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe!

Top, wederodank je voor de service! Ik las trouwens op het forum dat de Netflix en APP knop op de afstandsbediening sowieso niet gaat werken op onze oudere ontvanger. Blijft dit zo of komt er nog een update?

Ik verwacht dat dat voorlopig nog zo blijft. Als het wel gaat werken, laten we dit sowieso op het forum weten!

Alles geprobeerd al maar lukt niet ....

Hallo! Mijn itv afstandbediening is na bijna 7 jaar op.Er zijn een aantal toetzen die niets meer doen, heb de afstandsbediening voorzien van nieuwe batterijen en opnieuw geconfigureerd met de TV maar dat mocht niet baten.

Groeten 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +9

Hallo! Mijn itv afstandbediening is na bijna 7 jaar op.Er zijn een aantal toetzen die niets meer doen, heb de afstandsbediening voorzien van nieuwe batterijen en opnieuw geconfigureerd met de TV maar dat mocht niet baten.

Groeten 

Goedemorgen @Hans 2002, Goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel. 
Ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Deze komt gewoon door de brievenbus.

Fijne dag!:relaxed:

Mijn afstandbediening heeft de afgelopen maanden kuren. Het word steeds erger. Ik kan niet meer fatsoenlijk één zender vooruit of terug, hij vliegt dan meerdere zenders door. Dit is zowel bij gewoon tv kijken als een poging doen om iets terug te kijken. Ook dan vliegt hij bij een minimale indrukken van de knop vooruit of terug. Erg storend en frustrerend. 

Is dit op te lossen of moet er een nieuwe afstandbediening komen?

Onze afstandbediening heeft het twee geleden begeven. Kunnen wij een nieuwe krijgen? 

Groeten 

Goedemorgen @Hans 2002, Goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel. 
Ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Deze komt gewoon door de brievenbus.

Fijne dag!:relaxed:

Dankjewel Lisa!!😃

Reputatie 7
Badge +19

Mijn afstandbediening heeft de afgelopen maanden kuren. Het word steeds erger. Ik kan niet meer fatsoenlijk één zender vooruit of terug, hij vliegt dan meerdere zenders door. Dit is zowel bij gewoon tv kijken als een poging doen om iets terug te kijken. Ook dan vliegt hij bij een minimale indrukken van de knop vooruit of terug. Erg storend en frustrerend. 

Hallo @Mbonenkamp Als het vervangen van de batterijen en het opnieuw koppelen niet helpt, dan krijg je van mij een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Onze afstandbediening heeft het twee geleden begeven. Kunnen wij een nieuwe krijgen? 

Wat is er precies mee aan de hand? Als ‘ie echt defect is krijg je een nieuwe! 

Goedemiddag,

Na intensief gebruik lopen alle 2 mijn afstandsbedieningen nu echt op hun laatste benen. De veel gebruikte knoppen reageren niet altijd goed of helemaal niet (bijvoorbeeld P+, P- en ITV). Ik heb wel nieuwe batterijen geprobeerd maar zonder resultaat.

Zou ik bij deze 2 nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

Alvast bedankt.

Mag ik hieruit opmaken dat onze vraag in behandeling wordt genomen? 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag,

Na intensief gebruik lopen alle 2 mijn afstandsbedieningen nu echt op hun laatste benen. De veel gebruikte knoppen reageren niet altijd goed of helemaal niet (bijvoorbeeld P+, P- en ITV). Ik heb wel nieuwe batterijen geprobeerd maar zonder resultaat.

Alvast bedankt.

Hallo @Henk2012 Er is alvast één nieuwe onderweg. Ik kan er geen twee tegelijk versturen, dus geef even een gil als je deze hebt ontvangen. Dan sturen we de tweede ook op. 

Dat mag je zeker, @Rico8519 Ik vroeg je in mijn vorige bericht wat er precies met je afstandsbediening aan de hand was. Vaak helpt opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen al. Als dat niet helpt stuur ik een nieuwe op. 

Goedemiddag,

Alvast bedankt.

Hallo @Henk2012 Er is alvast één nieuwe onderweg. Ik kan er geen twee tegelijk versturen, dus geef even een gil als je deze hebt ontvangen. Dan sturen we de tweede ook op. 

Dat mag je zeker, @Rico8519 Ik vroeg je in mijn vorige bericht wat er precies met je afstandsbediening aan de hand was. Vaak helpt opnieuw koppelen en/of de batterijen vervangen al. Als dat niet helpt stuur ik een nieuwe op. 

Afstandbediening werkt maar voor de helft. Heb 'm al tig keer gekoppeld en ook al meerdere keren batterijen verwisseld. 

Reputatie 7
Badge +19

Dan komt er een nieuwe naar je toe, @Rico8519 

Reputatie 7
Badge +19

Dan komt er een nieuwe naar je toe, @Rico8519 

Ho, wacht @Rico8519 Wil je nog even je adresgegevens en je klantnummer checken? Want op basis van wat je nu hebt ingevuld vind ik je niet terug in mijn systeem. Je bent wel klant bij ons neem ik aan? 

Hallo @Mbonenkamp Als het vervangen van de batterijen en het opnieuw koppelen niet helpt, dan krijg je van mij een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Bart, 

Dank voor je reactie. Fijn dat jullie een nieuwe willen opsturen. Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Hallo @Mbonenkamp Als het vervangen van de batterijen en het opnieuw koppelen niet helpt, dan krijg je van mij een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Bart, 

Dank voor je reactie. Fijn dat jullie een nieuwe willen opsturen. Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

@Bart_KPN

Reputatie 7
Badge +19

Er komt met de post een nieuwe naar je toe, @Mbonenkamp Dus overmorgen zal je 'm hebben. 

Dan komt er een nieuwe naar je toe, @Rico8519 

Ho, wacht @Rico8519 Wil je nog even je adresgegevens en je klantnummer checken? Want op basis van wat je nu hebt ingevuld vind ik je niet terug in mijn systeem. Je bent wel klant bij ons neem ik aan? 

Wij zijn klant bij Telfort en die hebben mij verteld dat ik een nieuwe aan moet vragen via kpn.

Reageer