Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6069 reacties
  • 687154 keer bekeken

Toon eerste bericht

6069 reacties

Goedenavond onze afstandsbediening van de interactieve televisie werkt niet goed meer. De doorspoelen knop reageert nauwelijks tot niet. Dit is erg lastig. Is er een mogelijkheid om een nieuwe afstandsbediening te krijgen?

Reputatie 7
Badge +20

@Lars VP, lief dat je dit wil regelen! Ik kan alleen op het adres geen abonnement vinden onder de naam van meneer..  Klopt het adres wel, en neemt hij de producten af via KPN (of misschien via Telfort).

@NoaHolleman, helemaal goed dankjewel. De tweede is nu ook aangevraagd!

@Waakhond, ai volgende keer maar even een opblaasbare knuppel geven voor Sinterklaas?  :see_no_evil:  Voor nu heb ik in ieder geval een nieuwe opgestuurd, deze kan je binnen 2 werkdagen verwachten!

Hallo,

Onze afstandsbediening is stuk. Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen? In mijn profiel de gevraagde gegevens. Alvast bedankt!

Mvg 

Helaas alle bovenstaande oplossingen geprobeerd maar bij beide tv ontvangers doet de afstandbediening het niet meer. Aan doen werkt nog wel, lampje op tv ontvanger knippert rood soms 1x naar andere zender. Maar als je pech hebt kun je niet naar andere zenders of je opnames komen. Hij begon eerst een eigen leven te leiden dan ging hij zomaar van pauze af of naar andere zender maar nu zijn ze echt af. Nieuwe tv ontvangers zijn besteld.

Admin: quote startbericht verwijderd i.v.m. leesbaarheid

alles geprobeerd maar afstandsbediening van beide tv ontvangers hebben het opgegeven. Soms springt hij ineens van pauze, j ekomt niet meer in de gids, mijn opnames ed. Zou ik nieuwe kunnen krijgen?

Helaas doet onze toch nog erg nieuwe afstandsbediening helemaal niks meer. Na een uurtje wat haperingen zit er nu echt helemaal geen beweging meer in. Nieuwe batterijen geven geen verandering.. Kunt u ons aan een nieuwe helpen? 

Reputatie 7
Badge +28

@Sammie666 en @Davina  welkom! Een nieuwe wordt binnen twee werkdagen verstuurd!

@B.Grave welkom! Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat er al een bestelling is geplaatst. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@erwin_kpn

Ik heb mijn profiel ingevuld. Is dat zo voldoende? Groetjes Brenda 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, recorder blijft heel snel knipperen op de ontvanger

andere afstand bediening van 2e tv werkt wel. De kapotte afstandbediening is al een hele oude (klein formaat, hoe kan ik een nieuwe ontvangen.

Hoi, ik heb zelfde probleem, nieuwe AB ontvangen poosje geleden en werkt ook niet, heb ik hmgebrkd met de kpn, werd er gezwicht dat er een storing is met het instellen van de AB, nou heb ik het idee dat ik de verkeerde heb ontvangen, want hij is totaal anders dan mijn oude,fie het dus niet meer doet, zit nu met 2 AB, 's een can de tv, omdat ik die van de kpn niet kanstellen om mijn tv mee uit te zetten. 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +28

Dat is voldoende, @Brennie25! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg. Hij ligt met een dag of twee in de brievenbus. 

Reputatie 7
Badge +31

Dit is de énige ab die KPN nog kan leveren. De andere zijn op.
Heb je de nieuwe ab wel ingesteld voor je merk televisie? Bij leveren werken ze nog op geen enkele televisie.

https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/4ea87eb0-2441-4237-8524-3b39b644e26b.jpg

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Robotje, welkom! De nieuwe afstandsbediening werkt wel, maar deze moet eerst gekoppeld worden. Het koppelen kun je doen door de stappen op de website te volgen. Let daarbij op stap 2, je moet daarbij de code intoetsten terwijl je de source-knop ingedrukt houdt. 

Goedenavond, mijn afstandsbediening is stuk, de behuizing is kapot/gebroken en het klepje van de batterijen aan stukken. Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen? Ik hoor het graag

met vriendelijke groet

Ellen de Goede

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +9

Goedenavond, mijn afstandsbediening is stuk, de behuizing is kapot/gebroken en het klepje van de batterijen aan stukken. Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen? Ik hoor het graag

met vriendelijke groet

Ellen de Goede

@Ellen0505 Welkom! Het lijkt erop dat jou afstandsbediening veel heeft meegemaakt. Deze mag van ons met pensioen. Ik heb een nieuwe naar je toegestuurd, Je ontvangt hem binnen twee werkdagen!

Wat een geweldige service!! Ik ben weer ontzettend blij met KPN

Badge

Onze afstandsbediening hapert al enige tijd. Hebben al geprobeerd met nieuwe batterijen maar dit had ook geen effect. 

Is het mogelijk dat wij een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? 

Met vriendelijke groet, 

Patrick Struik. 

Reputatie 7
Badge +19

Onze afstandsbediening hapert al enige tijd. Hebben al geprobeerd met nieuwe batterijen maar dit had ook geen effect. 

Is het mogelijk dat wij een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? 

Met vriendelijke groet, 

Patrick Struik. 

@Struikie1 Als je je gegevens in je Forum Profiel zet krijg je van mij een nieuwe. 

Badge

Heb inmiddels profiel aangepast en adres ingevuld.

hallo mijn afstandbediening reageert niks meer hoor graag reactie terug

Reputatie 7
Badge +19

Heb inmiddels profiel aangepast en adres ingevuld.

Prima, @Struikie1 er is een nieuwe onderweg. 

Badge

Top! Dan zien we deze binnenkort wel verschijnen. 

Alvast bedankt.

Mijn afstandsbedieningen reageert heel slecht 

heb alles geprobeerd maar blijft kuren houden. 
heb twee afstandsbedieningen die van boven is nog het oude model. En werkt ook niet goed dus. Graag een oplossing 

Ik krijg mijn sharp tv niet op de afstandsbediening van KPN,heb code 16 geprobeerd maar werkt niet,wie weet de oplossing

Mvg Henk

Reputatie 5
Badge +7

Henk, welke afstandsbediening heb je. En heb je dit Topic al gelezen? Dit topic gaat over de nieuwste afstandsbediening koppelen aan een Sharp tv.

Link topic

Reageer