Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6328 reacties
  • 710880 keer bekeken

Toon eerste bericht

6328 reacties

@Erik_ ik weet hoe deze gekoppeld moet worden want 1 afstandsbieding is zonder problemen gelukt maar de andere niet! En een nieuwe aanvragen via jullie website lukt ook niet, graag ontvang ik toch een nieuwe afstandsbediening van jullie

Reputatie 7
Badge +19

Hey @Manuela1990, super irritant dat het koppelen niet lukt. Gelukkig is de ander ab wel goed gegaan, maar die heeft een andere koppelmethode dan de witte met zwarte achterkant. Zou je onderstaande willen doorlopen: 

Let op! Het koppelen van de nieuwe ab met je tv is net even wat anders dan de vorige afstandsbediening. Bij stap 2 wil het wel eens misgaan waardoor de koppeling niet voltooit. En heeft daarom misschien wel meerdere pogingen nodig om te succesvol te koppelen. 

Stappen voor het koppelen van de afstandsbediening: 

Stap 2. Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer (1 voor Samsung)van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3. Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

Hoi KPN,

@Paul_ heeft naar mij 9 dagen geleden een  nieuwe afstandbediening opgestuurd maar tot op heden heb ik niks ontvangen, zou dit nageken kunnen worden.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi, @Henk2012 . @Paul_  heeft correct gehandeld maar het is ergens bij de logistiek misgegaan. Ik heb een nieuwe poging gedaan. Ik ga er van uit dat het deze keer goed komt. Excuses voor het ongemak. 

Hallo,ik zou graag een nieuwe afstanbediening willen ontvangen.

Klepje van de batterijen is kapot,en hij wekt niet meer goed.

Bij voorbaat dank, 

Mvg

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerrit74 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien. 

Reputatie 7
Badge +19

Hey @Gerrit74, wat RBxx zegt. Je kunt tegenwoordig heel eenvoudig en snel online een nieuwe ab aanvragen :) succes!  

Hallo,is gelukt hoor met de afstandbediening, ben alleen bang dat het aan mijn tv ontvanger ligt...:no_mouth:

Dank voor de snelle reacties....

Reputatie 7
Badge +14

@Gerrit74 Grappig.. Of de tv-ontvanger heeft het klepje van de ab vernield of de tv-ontvanger reageert niet meer goed op de afstandsbediening. Het is natuurlijk belangrijk dat we in beide gevallen de nieuwe ab voorzien van een veilig leefklimaat. Omdat het nakijken van de ontvanger off-topic is, stuur ik je even een privébericht. Zodra je de nieuwe ab getest hebt, kunnen we de tv-ontvanger onder de loep nemen.    

Hallo,ik zou graag een nieuwe afstanbediening willen ontvangen.

Klepje van de batterijen is kapot,en hij wekt niet meer goed.

Badge

Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld. Waar kan ik een nieuwe kopen/krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ha @Brie1968 Als ‘ie echt kapot is krijg je een nieuwe van me. Wat is er mis mee? Heb je de batterijen al vervangen en / of 'm opnieuw gekoppeld? 

Hij is helaas echt kapot heb ook nieuwe batterij geprobeerd maar helaas hij doet het nog steeds niet.  Mvg bri1968

Reputatie 7
Badge +21

@Brie1968, je kan via onze website een nieuwe aanvragen :smile:

Werkt bovenstaande niet?

Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.

Dag, na jaren trouwe dienst is onze KPN afstandsbediening helaas kapot.

de batterijen vervangen heeft geen nut meer want hij valt door veel gebruik uit elkaar.

ik heb via bovenstaande link geprobeerd een nieuwe afstandsbediening aan te vragen maar ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik inlog met mijn kpn id. Vandaar dus even een berichtje in dit topic, hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

ik hoor het graag.

Hartelijke groet jolanda

Ik krijg idd ook een foutmelding.

Heel vreemd

Reputatie 7
Badge +21

Dag, na jaren trouwe dienst is onze KPN afstandsbediening helaas kapot.

de batterijen vervangen heeft geen nut meer want hij valt door veel gebruik uit elkaar.

ik heb via bovenstaande link geprobeerd een nieuwe afstandsbediening aan te vragen maar ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik inlog met mijn kpn id. Vandaar dus even een berichtje in dit topic, hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

ik hoor het graag.

Hartelijke groet jolanda

Hi @JolandaSK, dit kan via ons. Zou je je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel

@Tassie88 Welke foutmelding krijg je precies te zien? 

Dag @Alex_P 

bedankt voor deze snelle reactie!

ik heb inmiddels mijn huisnummer, postcode en woonplaats toegevoegd.

ik hoor graag of jullie nog meer informatie nodig hebben.

groet jolanda

Reputatie 7
Badge +19

@JolandaSK  Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je het Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Vreemd dat je een foutmelding te zien krijgt. Je ontvangt zo een privébericht.

Hallo KPN,

Onze afstandsbediening werkt helaas niet meer naar behoren. Wil bijvoorbeeld niet meer terug van radio naar TV en zo nog een aantal dingen. Ik probeer een nieuwe aan te vragen, maar de website blijft maar laden. Kunnen wij een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Grietje 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @GrietjeJ, ik heb een nieuwe voor je besteld. :) 

Super, bedankt! 

helaas ...een kapotte AB . graag een nieuwe. BVD

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7
Badge +20

helaas ...een kapotte AB . graag een nieuwe. BVD

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hallo @h.devroege Da's lastig tv-kijken inderdaad. Hier kun je een nieuwe aanvragen, wil je kijken of dat lukt.? 

@Hoenderloo en @Elke82 Uiteraard is een nieuwe mogelijk. Zouden jullie het profiel willen aanvullen en mij een seintje willen geven als jullie dit hebben gedaan?

@Jeko en @Joep en Lieke  Voor jullie heb ik een nieuwe besteld, bij deze onderweg. 

Hoi Alex,

Mijn profiel is ook aangevuld. Weet niet of dit voldoende is.  Hoor heet graag van je. 

Groetjes Elke

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Elke82 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Welkom @Elke82 

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Het is gelukt, bedankt!

Reputatie 7
Badge +11

Fijn en graag gedaan @Elke82

Reageer