Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6124 reacties
  • 692903 keer bekeken

Toon eerste bericht

6124 reacties

Hallo, wat is de code om de hitachi 32he4000 smarttv aan de KPN C3 afstandsbediening te koppelen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Hallo, wat is de code om de hitachi 32he4000 smarttv aan de KPN C3 afstandsbediening te koppelen?

Beste @GijsvanEijk 

Heb je deze codes eens geprobeerd:

Reputatie 7
Badge +18

@GijsvanEijk ik heb even jou typenummer ingetypt, en ik krijg het volgende melding:

Heb je het ook al eens geprobeerd met snelcode 20:

Laat maar even weten of het gelukt is.

Avond, 

Nu is onze afstandsbediening stuk gegaan. Een aantal knoppen werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen???

Jaap. 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @JJ65 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Ik heb een Brandt televisie B4306UHD. Maar kan deze niet koppelen. Heb eerst met stop knop alle codes geprobeerd voor de C3 afstand bediening. Toen de optie menu in gedrukt en dan code 20. En uit knop tv. Ook niet gelukt. 
toen nieuwe KPN afstandsbediening besteld en ontvangen.  Die ook geprobeerd te koppelen. Ook geen succes. Is er met de nieuwe KPN afstandsbediening ook een automatische search functie met Menu + snelcode. 
Ruud

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RuudvB welkom! Deze koppelt zich niet automatisch, ben ik bang! Je kunt met onderstaande codes het nog eens proberen: 109 145 147 158 161 164 165 171 196 217 219 221. Als je drukt op de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt en vervolgens de 3 cijfers van de tv-code intoetst,  moet het lampje knippert nu 2 keer knipperen. 

Hallo Marcia. jij heb nu de stappen aangegeven als die in de link https://kpn.com/w3/file?uuid=e3c261f0-1715-4097-9575-618ea294f43b&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=37925 
staan, dit heb ik al doorlopen zonder resultaat, Ik heb zelfs de codes vanaf 105 tot en met 250 geprobeerd. 

Badge

Beste KPN,

Mijn "nieuwe" afstandsbediening reageert nergens meer op, er gaat ook geen lampje meer branden. Batterijen ook reeds vervangen zonder resultaat. De afstandsbedieningen gaan erg snel defect naar mijn ervaring.. Kunnen jullie een nieuwe verzenden? In mijn forum staan de juiste gegevens. Bij voorbaat dank!

Mvg Joyce

Goedemiddag 

Ik heb van de week een nieuwe tv gekocht om precies te zijn een Hitachi 39HE4005. 
Prima tv. 
Alleen ik krijg niet de afstandsbediening aangesloten op de Hitachi tv. 
Alle codes geprobeerd. Meerdere keren op forum etc. gekeken. Maar ook de snelcodes die ik voorbij zie komen krijg ik niet voor elkaar. 
Als ik dat probeer met bijvoorbeeld het menu knopje 5 sec. in te drukken gebeurt er niks. 

Ik heb een 4k tv ontvanger met de nieuwste afstandsbediening (denk ik). 

Wie kan me helpen ? 
De tv die beneden hangt (Sony) was binnen no time gekoppeld. 

Hoor graag

Admin: dubbel bericht in ander topic verwijderd om het gesprek op één plek te houden

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joycejansen, welkom! Je kunt via onze nieuwe servicetool zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen :) Mocht dat niet lukken, geef het aan, dan sturen wij er eentje op.

@Ras453, eveneens welkom!  Welke afstandsbediening heb je, van de plaatjes die hier te zien zijn? Gebaseerd op wat je aangeeft te hebben verwacht ik dat het gaat om degene linksboven. Let er op als je die stappen volgt dat je de sourceknop 5 seconden indrukt en tegelijkertijd de snelcode invoert. Daarna druk je 1x op fast forward. Test dan of de volumeknoppen, tv aan/uit, mute en source werken. Zo ja, bevestig met OK. Zo niet, druk nog een keer op fast forward, test opnieuw. Werkt het dan wel, bevestig met OK. Werkt het nog niet, druk weer een keer op fast forward. Elke keer als je op fast forward drukt, probeert de afstandsbediening onder water een andere code. Er zijin voor de meeste grotere merken soms wel 20 codes, dus het kan zijn dat je dit dan vaak moet herhalen voor er een is die pakt. 

Bedankt vóór de snelle reactie. 
Ik heb idd de afstandsbediening waar zijkant op staat zwart  

ik ga het proberen ! 
welke snelcode kan ik proberen ? 

hoor graag. 

Reputatie 7
Badge +28

Hmm, ik zie dat we voor Hitachi geen snelcode hebben. Dat is jammer. In dat geval moet je andere stappen volgen.

1. Zoek je tv-code op in de lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes weergegeven.  De lijst is te vinden door op de instelpagina je afstandsbediening te kiezen en dan in de tekst onder de tabel met snelcodes op de link te klikken.
  2. Druk de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt.
  3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
  4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en AV-knop

Ik heb alvast even voor je gekeken naar codes voor Hitachi, dat zijn deze: 005 030 079 108 165 171 182 194 202 209 244 325 328 483

En ook nog 202 als je een Hitachi Fujian hebt.

Hallo,

De afstandsbeidiing van onze interactieve TV werkt niet meer na jaren (maar veel gebruik :)) zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?

Contactgegevens staan in het profiel.

Alvast bedankt! En groeten van de wortjes.

Hallo KPN,
We zijn 2 maanden verder, maar mooi geen nieuwe afstandsbediening!!! Ondertussen is de 2e ook slecht, dus misschien kunnen jullie er NU direct 2 opsturen?

Hilda

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Wortjes 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Hi, nieuwe remote snel ontvangen, reageert weer super. Wel heel vervelend dat de indeling is veranderd: cijfers/kanalen nu boven ipv beneden direct bij de P+ P-. Ergonomisch niet fijn! Is de oude indeling niet meer beschikbaar? 

Gr Patrick

Reputatie 7
Badge +18

Hi, nieuwe remote snel ontvangen, reageert weer super. Wel heel vervelend dat de indeling is veranderd: cijfers/kanalen nu boven ipv beneden direct bij de P+ P-. Ergonomisch niet fijn! Is de oude indeling niet meer beschikbaar? 

Gr Patrick

Beste @buzzie 

Helaas zijn deze afstandsbediening niet meer in het assortiment van KPN. Ik denk dat je in de loop van de tijd er al aan gewend bent. 😉 Althans dat hoop ik! 😂

Reputatie 7
Badge +9

@Wortjes Balen dat de tweede afstandsbediening niet goed functioneert. Je kan inderdaad, zoals Tycha al aangeeft, zelf een nieuwe afstandsbediening bestellen via de website. Wat mankeert er eigenlijk aan de afstandsbediening? Ik hoor graag van je. :wink:

ook mijn afstandsbediening werkt niet mbt de volumeknop

net een nieuwe versie ontvangen, maar ook deze doet het niet

Reputatie 7
Badge +18

ook mijn afstandsbediening werkt niet mbt de volumeknop

net een nieuwe versie ontvangen, maar ook deze doet het niet

@Velden433 zou je eens een foto willen plaatsen van die desbetreffende afstandsbediening?

Hierbij de foto Dennis

Reputatie 7
Badge +18

Hierbij de foto Dennis

@Velden433 is vreemd dat ie het nog niet doet. Heeft het een witte of zwarte achterkant? En welke TV ontvanger heb je nu van KPN? Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet. 

Hierbij de foto Dennis

@Velden433 is vreemd dat ie het nog niet doet. Heeft het een witte of zwarte achterkant? En welke TV ontvanger heb je nu van KPN? Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet. 

Ik heb zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening besteld bij KPN en ontvangen op 4 februari 2020, met een witte achterkant. TV ontvanger:

HMB 2260 De afstandsbeding werkt verder wel, alleen het volume absoluut NIET.

Reputatie 7
Badge +11

@Velden433 

Heb je wel goed gekoppeld?

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-koppelen-samsung-tv-488230

Ja, met source knop en 4 voor Philips TV, het lampje brandt dan rood en standby aan en uit werkt ook.

Alleen nog steeds het VOLUME niet

Vervolgens -na telefonisch contact met KPN- nog 5 codes gekregen van een KPN medewerker: 005, 208, 440, 566 en772. Bij codes 208 en 440 knipperde het bovenste lampje ook twee keer rood na stap 3, net zoals bij de snelcode 4 voor Philips, maar WEER GEEN VOLUMEKNOP DIE FUNCTIONEERT

Reageer