Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6459 reacties
  • 716348 keer bekeken

Toon eerste bericht

6459 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hallo ik ben verbonden alleen de volume knop werkt niet

Hi @Giannel, welkom hier. 

Werkt het aan/uit zetten van de tv wel met de witte afstandsbediening? Welke televisie heb je precies? 

Reputatie 2
Badge

@RonaldM01 Zo te zien wel, ik heb echter een nieuwe voor je besteld. Is bij deze onderweg. Ik zie dat je ook een nieuwe ontvanger hebt laten omruilen online. 

Top dankjewel, ik had nog een oude ontvanger staan en voor die nieuwe software laat ik die vervangen. 

Hi @Giannel, welkom hier. 

Werkt het aan/uit zetten van de tv wel met de witte afstandsbediening? Welke televisie heb je precies? 

Alles werk ,behalve volume. Ik heb een Philips 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Giannel, welkom hier. 

Alles werk ,behalve volume. Ik heb een Philips 

En heb je geluid gewoon via de tv zelf lopen, of via een versterker of iets dergelijks? Welke AB gebruik je? Anders wellicht verstandig om 'm een keer opnieuw in te stellen.

Dank u wel ,maar alles is opgelost. Gewoon alle stekkers even eruit gehaald 

hoi,

Mijn afstandsbedienig werkt niet meer, ik heb geprobeerd een nieuwe aan te vragen maar dit werkt niet.

Graag wil ik een nieuwe ontvangen.

Mvg

Leon

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +14

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394

Via deze link vind je wat je moet doen.

Ik ga ervan uit dat je de batterijen al vervangen had. 

Reputatie 7

In het startbericht mag de foto wel vervangen worden door een met de huidige afstandsbediening (Tech4home).

Hallo joop,

Batterijen heb ik al vervangen.

Mijn afstandsbediening van andere kamer werkt wel op deze ontvanger dus het zit in de afstandsbediening.

Lampjes lichten ook niet op bij knop duwen.

Er gebeurt niets.

Mvg

Leon

Reputatie 7
Badge +14

Mee eens, Peter:blush:

Reputatie 7
Badge +20

@leike1983 Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Als het nog steeds niet is gelukt, laat dan jouw gegevens achter in je profiel en een berichtje in dit topic als dat is gebeurd?

Reputatie 2
Badge

@RonaldM01 Zo te zien wel, ik heb echter een nieuwe voor je besteld. Is bij deze onderweg. Ik zie dat je ook een nieuwe ontvanger hebt laten omruilen online. 

Hartelijk bedankt Alex, ontvanger en afstandsbediening ontvangen en in gebruik genomen. Laat de nieuwe software maar komen 😅

Reputatie 1

Ik heb een nieuwe AB besteld voor mijn 4k box omdat het zappen niet goed meer werkte. Ik heb de nieuwe binnen maar deze blijkt weer gewoon met infrarood te werken terwijl ik alles juist mooi in mijn meubel weggewerkt heb omdat de oude AB rfid heeft en dus overal doorheen gaat. Kan ik nog een "oude" AB aanvragen? 

Reputatie 7

Is die nieuwe AB aan de achterzijde wit of zwart?

Reputatie 1

Is die nieuwe AB aan de achterzijde wit of zwart?

Achterzijde is van de nieuwe is wit. De oude zwart. Heb alleen wel gekozen voor een AB passende bij de 4k box. 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @roughrider, je geeft aan dat de nieuwe afstandsbediening een witte achterkant heeft, terwijl beide 4K ontvangers van KPN een afstandsbediening met een zwarte achterkant horen te hebben. Er gaat hier iets niet helemaal goed dus :thinking:

Hoe heb je deze afstandsbediening precies besteld? En welk type 4K ontvanger heb jij thuis? Is dat de zwart-witte ZTE ZXV8001 of de helemaal zwarte Arris VIP5202? Als je me dit laat weten (en controleert of de gegevens in je profiel nog up to date zijn) zal ik kijken of ik er voor kan zorgen dat je alsnog de juiste gaat ontvangen!

Reputatie 1

Hi @roughrider, je geeft aan dat de nieuwe afstandsbediening een witte achterkant heeft, terwijl beide 4K ontvangers van KPN een afstandsbediening met een zwarte achterkant horen te hebben. Er gaat hier iets niet helemaal goed dus :thinking:

Hoe heb je deze afstandsbediening precies besteld? En welk type 4K ontvanger heb jij thuis? Is dat de zwart-witte ZTE ZXV8001 of de helemaal zwarte Arris VIP5202? Als je me dit laat weten (en controleert of de gegevens in je profiel nog up to date zijn) zal ik kijken of ik er voor kan zorgen dat je alsnog de juiste gaat ontvangen!

Hoi Maja_

Ik heb de 4k decoder met witte bovenkant. Ik heb in de storingsmelder ook aangegeven de ZTE zxv8001 te hebben. Als ik dat alsnog doe lijkt het op het plaatje wederom de verkeerde AB te selecteren. Al mijn gegevens zijn nog steeds up to date. 

Reputatie 7
Badge +14

Dank voor de aanvulling, er is nu een afstandsbediening voor de ZTE ZXV8001 naar je onderweg @roughrider :slight_smile: 

Reputatie 1

Dank voor de aanvulling, er is nu een afstandsbediening voor de ZTE ZXV8001 naar je onderweg @roughrider :slight_smile: 

Top, ik kreeg net de melding. Heel erg bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +14

Graag gedaan!

Reputatie 1

Graag gedaan!

AB ontvangen en alles werkt weer perfect. Nogmaals dank!!

Reputatie 7
Badge +14

Top, nogmaals graag gedaan :smile:

Ik heb 2 kapotte afstandsbediening kan ik 2 nieuwe krijgen 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb 2 kapotte afstandsbediening kan ik 2 nieuwe krijgen 

@Jasperhuizenga. Zie de startpost: “Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.”

Sinds vandaag klant,

wat een werkelijk gedoe met die afstandbediening..

alles geprobeerd meer dan mogelijk is hij verbindt hem niet! 
blijft gewoon niets doen elke code geprobeerd elke 3 cijferige code 

gereset alles echt alles geprobeerd.

en wat denk je?

tuurlijk doet die het niet..

en dan ga je bellen en dan leggen ze precies het zelfde uit en gues what? Hij doet het nog steeds niet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer