Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6686 reacties
  • 729435 keer bekeken

Toon eerste bericht

6686 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Voegt dit iets toe ?

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/graag-een-code-voor-salora-32led1500-456982?postid=654658#post654658

Hey keesyagi hoe stel je die zoek functie in ?

Reputatie 7
Badge +11

Ik hoopte dat dat via de link te vinden is.

Meer weet ik er niet van, het is handig als je aangeeft welke afstandsbediening je hebt, dan kunnen anderen daar nog iets over zeggen misschien. Een overzicht is te vinden in de link van peter-keetfm.

Reputatie 7

@gaathet

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV.

Badge

Lukt me niet om mijn KPN afstandsbediening te ontkoppelen

ik heb 2 iTV ontvangers en bij beide afstandsbedingen doen een aantal cijfers het niet meer. Deze zijn inmiddels al meer dan 5 jaar oud. Bestellen via mijnKPN app werkt niet. Via verschillende browsers , safari en chrome gebrobeerd. Ik blijf een foutmelding krijgen dat ik het later moet proberen.

Hoe kan ik 2 nieuwe afstandbedieningen bestellen ?

met vriendelijke groet.

Reputatie 6
Badge +9

@Jeroen_v_H 

Als niets lukt bel dan 0800-0402 klantenservice !!!

Reputatie 7
Badge +16

@Diva1973, om te ontkoppelen: 

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast

De Led wordt nu rood

Druk op OK

Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

Het was geen fout met instellingen oid. Afstandsbediening is gewoon op. Via 0800-0402 prima geholpen, en een vervangende is onderweg. Ik heb wel geadviseerd naar de site te laten kijken die aanbevolen wordt om online nieuwe te bestellen. Wat dat blijft niet werken. 

Hello,

My remote control is currently not working, how can I request a new one? I have tried using the website but it shows an error everytime…

I’ve tried replacing batteries, I cant reset and reconfigure because the buttons don´t work.

This is my remote control.

https://www.kpn.com/upload_mm/6/b/0/38913_fullimage_t4h-bluetooth.png

Please let me know,

Thanks,

Jamie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @jamiehj! Welcome here. I moved your topic to this one. Because you can find the answer to your question here. Unfortunately for you, this page is written in dutch. 
You can order a new remote control on our website. Go to the following page: [nieuwe KPN afstandsbediening/New KPN remote control]. 

Let us know if we can do something for you. Good luck! 

Hello, I need to order a new control, the link provided ask me to login but when I do i get this error…

“Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.”

Can you please help me?

Reputatie 7
Badge +29

That's too bad, @jamiehj :( Please fill in your forum profile and reply here when you've done so. We'll send a new remote your way :)

That's too bad, @jamiehj :( Please fill in your forum profile and reply here when you've done so. We'll send a new remote your way :)

Thanks for your help, I have updated my profile. 

Reputatie 7
Badge +17

Done @jamiehj! You'll receive confirmation of the shipment via text message. Check your phone! 

Twee weken geleden is er een kpn monteur geweest die onze kastjes heeft voorzien van de nieuwste versie. Nu doet de afstandbediening het niet meer op de tv. De model code herkent de site niet van kpn en geeft dan een foutmelding. Ik heb de Philips codes die aangegeven worden al geprobeerd. Iemand enig idee welke code bij ons type tv past?

*Admin: samengevoegd met het verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @DanielleJ87. Welk type tv heb je? Ik ben ook benieuwd welke afstandsbediening je probeert te koppelen. 

We hebben de Philips 55PUS6704/12 en de witte afstandsbediening D3

Onze afstand is defect van mijn zoon Arris VIP 2952

Heb net op “Nieuwe Afstandbediening aanvragen” gedrukt is dit gratis? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Taakbeheer, het is niet handig om de afstandsbediening steeds te lenen inderdaad. Welke knoppen werken er precies niet? Als het bijvoorbeeld de volumeknoppen zijn kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld.

Als het andere knoppen zijn of als dat niet werkt kan je zelf gratis een nieuwe aanvragen, zoals in het eerste bericht van het topic wordt genoemd:

Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.

Hallo Jasper,

Ik las het te laat dus had gelijk even de post aangepast.

Alle knoppen doen het niet meer, de enigste knop die nog wel werkt is I-TV uit en aan zetten.

Maar het is ook de oudste afstand hier in huis, dus het was te verwachten.

Inmiddels een nieuwe aangevraagd.

Binnen 2 werkdagen in de brievenbus, maar zal nu wel ietsjes langer duren vanwege het sneeuw natuurlijk maar dat is geen probleem.

Dank u wel voor de snelle reactie!

Groeten, Taakbeheer.

goedenavond ik heb sinds van de week dat mijn ab bij het volume knopjes rood lichtje geeft ook bij mute tv knopje ook rood programma + en - groen, moet de tv uitzetten met ab van tv heb ab gekoppeld en weer ingesteld maar blijft het zelfde doen.

groetjes Marga

Reputatie 7
Badge +17

Hi @bloemkool, als ik het goed begrijp kan je nog wel de ontvanger bedienen (zenders wisselen en dergelijke) maar lukt het bedienen van de tv niet meer, aangezien het aan- en uitzetten en het wijzigen van het volume niet meer wil. Heb je 1 of meerdere ontvangers in huis? Als je er meerdere hebt, zou je dan een andere afstandsbediening willen instellen en kijken of het daarmee wel goed gaat? Mocht dat goed gaan, dan lijkt het er op dat deze specifieke afstandsbediening niet helemaal meer naar behoren werkt en kan je via MijnKPN een nieuwe afstandsbediening bestellen!

Reputatie 7
Badge +17

@DanielleJ87 reset eerst de afstandsbediening en probeer dan opnieuw te koppelen met de codes voor Philips tv. 

InfraRood-verbinding met televisie (of HomeCinemaSet) loskoppelen
<AV-knop> + <terug-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LED ROOD knippert twee keer)

Ben benieuwd of dit werkt

Mijn afstandsbediening is stuk. Ik heb de batterijen al verwisseld voor nieuwe en mijn tv ontvanger ook al opnieuw opgestart. Tevergeefs helaas.

Nu probeer ik via KPN een nieuwe afstandsbediening te bestellen, maar iedere keer geeft de website een foutmelding. Inmiddels heb ik het met twee verschillende laptops geprobeerd, via verschillende browsers en ook via mijn telefoon. Ik heb de klantenservice gebeld; daar krijg ik een sms met een link naar een website. Maar je raadt het al: ook daar geeft de website een foutmelding!

Zo krijg ik nooit een nieuwe afstandsbediening (die trouwens nog maar 3 maanden oud is...). 

Hoe kan dit worden opgelost?

PS: ik heb mijn mobiele abonnement en mijn tv & internet abonnement gekoppeld aan mijn profiel. Die zie ik namelijk beide staan bij ‘mijn producten’. Ik zag op het forum dat dat ook soms verschil maakt. Maar bij mij dus niet. 

Reageer