Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6686 reacties
  • 729325 keer bekeken

Toon eerste bericht

6686 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Jetta123

Je belt toch weer 0800-0402 en zegt tegen de computer ik wil een medewerker spreken.

Je kunt eerst dit nog proberen https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm

Heb gister nieuwe afstandsbediening van KPN,  koppelen met Samsung tv

lukt niet, heb alle codes al gehad,  wat nu ?

kan tv niet uitzetten, + geluid werkt niet 

Admni: naar centrale topic verplaatst

Goedenavond, sinds gisteren werkt plotseling mijn afstandsbediening niet meer. 

Nieuwe batterijen erin gedaan, helaas geeft de afstandsbediening geen signaal, normaal gesproken knippert er wel een lampje en ook dat gebeurt nu niet. 

Via telefoon en online geprobeerd een nieuwe aan te vragen, ook dit werkt niet. 

Hoe kan ik nu een nieuwe afstandsbediening krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @ThZwr ,

Krijg je online een foutcode? Check de dikgedrukte tekst hieronder: 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

• Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Hallo Noordzee, bedankt voor je antwoord. 

Ik gebruik altijd Chrome, hier werkt het dus niet. 

Ik heb mijn product gekoppeld aan mijn account, dus ook hier ligt het niet aan.. 

Reputatie 7
Badge +24

OK @ThZwr ,

Dan gaan we over naar plan B : 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +29

Ik zie dat het gelukt is om contact te krijgen, en dat er een nieuwe afstandsbediening onderweg is, @ThZwr. Verwachting is dat hij morgen bij je in de brievenbus ligt :)

Hallo onze afstandsbediening blijft hangen op 7 (knopje 7 zit niet vast)...what to do?

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Gilbrant! Ik heb je bericht even hiernaar toe gesleept. In het startbericht van dit topic vind je wellicht wat handige info. 

Reageert de ontvanger helemaal niet meer op de afstandsbediening of gaat ie steeds terug naar 7? 

Vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Alle stappen succesvol doorlopen, dacht ik ….
Ik heb echter geen geluid en de knoppen aan/ uit op de afstandsbediening geven geen reactie op de tv.
Geheel witte afstandsbediening.
Tv merk: Philips

Jammer, wil wel graag weer eens spontaan tv kunnen kijken.

Reputatie 7
Badge +21

Welkom bij ons op het forum @deZee. De aan/uit knop voor de tv en de volumeknoppen gaan naar het tv toestel zelf, als de afstandsbediening goed is ingesteld zouden ze moeten werken. Welke afstandsbediening heb je precies? Er zijn meerdere volledig witte afstandsbedieningen. Als je de stappen volgt op de pagina voor het instellen van de afstandsbediening wordt ook gevraagd naar het specifieke model van Philips, zodat je een code krijgt die bij dat model hoort. Dat maakt het makkelijker om de juiste te vinden.

Welkom bij ons op het forum @deZee. De aan/uit knop voor de tv en de volumeknoppen gaan naar het tv toestel zelf, als de afstandsbediening goed is ingesteld zouden ze moeten werken. Welke afstandsbediening heb je precies? Er zijn meerdere volledig witte afstandsbedieningen. Als je de stappen volgt op de pagina voor het instellen van de afstandsbediening wordt ook gevraagd naar het specifieke model van Philips, zodat je een code krijgt die bij dat model hoort. Dat maakt het makkelijker om de juiste te vinden.

Dag Jasper
Dank voor je antwoord. Ik heb de stappen helemaal kunnen volgen. Inmiddels werkt de aan/uit knop. 
Het volume staat nu erg luid, dat hoor ik door geruis, maar het gewone geluid doet het niet.
De link die je aangeeft heb ik gevolgd.
Via 005 kreeg ik wel de aan/uit knop aan de praat. Maar dus geen geluid.
Ik heb ook nog via instellingen geprobeerd “geluid instellen” Helaas zonder resultaat

Reputatie 7
Badge +29

Jammer dat het niet gelukt is! Je kunt nog eens proberen om de stappen te doorlopen, maar anders ben ik bang dat we het niet voor elkaar gaan krijgen :-(.

Ik wil graag weten hoe ik een nieuwe afstandsbediening kan kopen/bestellen.

Reputatie 7
Badge +17

Op de site kun je heel gemakkelijk een nieuwe afstandsbediening bestellen. 

Reputatie 7
Badge +24

@Bart_Z

Dit bericht was oorspronkelijk geplaatst bij Digitenne.

Als YvonMarian inderdaad Digitenne heeft, dan gaat de aanvraag via deze website niet lukken.

Dank jullie wel, opgelost! 

Graag zou ik 2 nieuw afstandsbedieningen willen hebben. Ze werken beide niet meer.

Admin: samengevoegd met het centrale topic hierover

De pijltjes werken niet meer.

Ik weet niet wat ik hier moet schrijven.

Reputatie 7
Badge +10

@Menkelina Louise  Neem deze link even door

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot.htm

Afstandsbediening werkt niet opnieuw koppelen ook niet, lukt het dan is het na 2 min weer mis

*Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

Hey @JoopHoog Heeft de afstandsbediening altijd gewerkt en heb je nu problemen, of heb je net een nieuwe afstandsbediening die niet goed wil koppelen? 
Welke afstandsbediening gebruik je? 

Zijn nu 2 maanden onderweg, hebben al een aantal keren moeten resetten, nu is hij totaal dood

Reageer