Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6639 reacties
  • 726757 keer bekeken

Toon eerste bericht

6639 reacties

Beste Dennis en Marcia,

Bedankt voor jullie snelle reactie (op Zondag nogwel) Helemaal top. :relaxed::relaxed::relaxed:

@ Marcia,

Ik heb net een SMS met pakketref nr. ontvangen. Wat snel zeg.

Helemaal bedankt en nog een fijn weekend.

Groet,

Erwinjk

Reputatie 7
Badge +20

Beste Dennis en Marcia,

Bedankt voor jullie snelle reactie (op Zondag nogwel) Helemaal top. :relaxed::relaxed::relaxed:

@ Marcia,

Ik heb net een SMS met pakketref nr. ontvangen. Wat snel zeg.

Helemaal bedankt en nog een fijn weekend.

Groet,

Erwinjk

Van hetzelfde, we zijn de klanten graag van dienst! 👍🏼

Zou fijn zijn KPN als ik ook antwoord krijg?

Goedenavond,

Mijn afstandsbediening (witte met zwarte achterkant) werkt opeens ook niet meer. Zou ik via deze weg een nieuwe aan kunnen vragen?

Reputatie 7
Badge +16

Zou fijn zijn KPN als ik ook antwoord krijg?

Excuus! Ik zie dat jouw reactie wel naar dit topic verplaatst is, maar dat we je nog niet van een reactie hebben voorzien. Er is een nieuwe naar je onderweg!

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond,

Mijn afstandsbediening (witte met zwarte achterkant) werkt opeens ook niet meer. Zou ik via deze weg een nieuwe aan kunnen vragen?

Er is een nieuwe naar je onderweg!

Goedenavond,

Er is een nieuwe naar je onderweg!

Heel fijn. Dank voor je snelle reactie Maja!

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @SvdB15 :blush:

Goedenavond,

Het lukt me niet om via de site een nieuwe afstandsbediening te bestellen.. hij geeft alleen de vip5205 maar wij hebben de oudere versie met zo'n witte..

Kan ik hiermee geholpen worden?

Met vriendelijke groet,

Maurice 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond,

Het lukt me niet om via de site een nieuwe afstandsbediening te bestellen.. hij geeft alleen de vip5205 maar wij hebben de oudere versie met zo'n witte..

Kan ik hiermee geholpen worden?

Met vriendelijke groet,

Maurice 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Gaan we je mee helpen, @Maurice1982 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) En geef even een gil als je dit gedaan hebt. :) 

Onze afstandsbediening is reeds vrij oud (vanaf KPN aanmelding) en nu begint het vervelend te worden omdat ik bij vrij veel toetsen niet meer de tekst kan zien en dus moet gokken wat het kan zijn. Vaak gebruik ik de afstandsbediening van t.v. in de slaapkamer . Maar deze constant meesjouwen is niet te doen. Daarnaast 1 toets buiten gebruik. Wat nu. Kan deze geruild worden. Alvast bedankt voor de medewerking.

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +20

Zie dit topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394?postid=64394#post64394

Reputatie 7
Badge +17

@Jee kaa je kan zelf jouw afstandsbediening vervangen als deze defect is

dank je voor de tip

Goedemiddag bart_Z ,

Als het goed is heb ik nu alles ingevuld.

Met vriendelijke groet,

Maurice 

Reputatie 7
Badge +20

@Bart_Z volgens mij is daar een storing mee en nog niet opgelost, want je kunt alleen de afstandsbediening van de VIP5202 is te bestellen. Ik weet dat KPN er wel mee bezig is om dit op te lossen.

Reputatie 6
Badge +10

Goedemiddag bart_Z ,

Als het goed is heb ik nu alles ingevuld.

Met vriendelijke groet,

Maurice 

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld @Maurice1982 :blush: Je ontvangt hier ter bevestiging een SMS van. De afstandsbediening zal binnen enkele dagen via de brievenbuspost bij jou afgeleverd worden.

Reputatie 6
Badge +10

@Bart_Z volgens mij is daar een storing mee en nog niet opgelost, want je kunt alleen de afstandsbediening van de VIP5202 is te bestellen. Ik weet dat KPN er wel mee bezig is om dit op te lossen.

Hey @Dennis Schreve! De problemen met deze tool zijn inmiddels verholpen. Je kan gewoon weer een nieuwe afstandsbediening aanvragen (ook voor de andere tv-ontvangers) via de site.

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Dennis Schreve! De problemen met deze tool zijn inmiddels verholpen. Je kan gewoon weer een nieuwe afstandsbediening aanvragen (ook voor de andere tv-ontvangers) via de site.

Bedankt voor deze terugkoppeling @Jose_:blush:

Hallo,

ik heb problemen met de witte afstandsbediening.

ontvanger reageert niet op toetsdruk, batterijen vervangen, maar niets werkt.

glasvezel, wifi doet het, tv ontvanger een paar maal gereset

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. vindbaarheid

Reputatie 7
Badge +11

Hallo,

ik heb problemen met de witte afstandsbediening.

ontvanger reageert niet op toetsdruk, batterijen vervangen, maar niets werkt.

glasvezel, wifi doet het, tv ontvanger een paar maal gereset

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. vindbaarheid

Vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer op de afstandsbediening reageert, @world music sales. Je kunt een nieuwe afstandsbediening aanvragen via onze website. Tenzij je een VIP5202 hebt. In dat geval wil ik je vragen om jouw forumprofiel aan te vullen met jouw geboortedatum en klantnummer.

Reputatie 4
Badge +1
  • @world music sales 

• Hallo , wanneer je een beetje handig bent kan je de afstandbediening [ de oude witten] ook open maken .

• Reinig dan de printplaat en de contacten , ikzelf doe dit met aansteker-benzine daar die geen waas achterlaten zoals wasbenzine en spiritus , of iets dergelijks. 

• Nadeel , na bepaalde tijd treed het probleem toch weer op , zeker als je de afstandbediening veel in je hand houdt , naar mijn inziens wordt het daardoor veroorzaakt want na het reinigen werkt hij weer als vanouds.

• Wanneer je het nieuwe model besteld , deze is wel gratis , en je bent geen 20 meer wel een contract aangaan met Hans A. voor een brilletje om de symbolen op de toetsen te kunnen zien.

• Succes

Beste,

Wij hebben ook problemen met de VIP5202, kan helaas nergens vinden waar een nieuwe aan te vragen. Vandaar via deze weg.

Welke gegevens hebben jullie nodig om een nieuwe op te sturen?

Mvg,

Han

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @HanHouben, je hebt je profiel al ingevuld zie ik. Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe. 

Ik ben helaas onze afstandsbediening kwijt en na weken zoeken verliezen we de hoop dat we hem nog vinden… hoe/waar kunnen we een nieuwe bestellen? De optie die ik zie via de webiste loopt telkens vast…

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer