Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

  • 15 november 2012
  • 6664 reacties
  • 727720 keer bekeken


Toon eerste bericht

6664 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben helaas onze afstandsbediening kwijt en na weken zoeken verliezen we de hoop dat we hem nog vinden… hoe/waar kunnen we een nieuwe bestellen? De optie die ik zie via de webiste loopt telkens vast…

Hoi @EstherO. Welkom op het KPN Forum! Heb je geprobeerd om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen op deze pagina? Als dit niet werkt dan helpen we je graag verder. Wil je in dat geval in dit topic aangeven welke tv-ontvanger je hebt en jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel?

Ik heb een vip 5202

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een vip 5202

@EstherO lukt dit niet met deze link:

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Ik heb inmiddels mijn profiel ook ingevuld… wanneer ongeveer kunnen we een afstandsbediening verwachten?

 

Reputatie 7
Badge +12

@EstherO Zo te zien is er telefonisch contact geweest met mijn collega's en is er een afstandsbediening onderweg. Deze wordt zo snel mogelijk via de post afgeleverd. Deze zal normaal gesproken dus snel na het weekend geleverd worden! 

Hoi,

Mijn afstandbediening werkt ook niet meer goed, het meest hinderlijk is play/pauze knop. Hierdoor kan ik live tv niet meer pauzeren.

Kan er een nieuwe gestuurd worden ?

Het gaat om de afstandsbediening van deArris vip 5202

 

Mvg,

 

Paul

Reputatie 7
Badge +11

Hi @Paulbo007! Ja, hoor er kan zeker een nieuwe opgestuurd worden. Ik heb dat bij deze in orde gemaakt op basis van je ingevulde Forum profiel! Ik hoop dat deze morgen nog afgeleverd wordt en anders na het weekend. Er zitten geen kosten aan verbonden en hij past door de brievenbus!

Een van onze witte AB's heeft kuren.

De knoppen Volume up/down en Play/Pause doen het heel slecht.

Kan ik een vervanger krijgen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @StephanP. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt. :blush:

Mijn afstandsbediening reageert nergens meer op, geen lampjes, niks. Via de website krijg ik een foutmelding en is het niet mogelijk een nieuwe aan te vragen. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Ik hoor het graag.

Mijn afstandsbediening reageert nergens meer op, geen lampjes, niks. Via de website krijg ik een foutmelding en is het niet mogelijk een nieuwe aan te vragen. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Ik hoor het graag.

Salina,

Klanten die wat ervaring hebben met KPN, weten dat het heel moeilijk is dat KPN de relatief weinige  fouten die ze maken toegeeft, hierdoor lijken het er veel meer. Het is al mininaal een half jaar bekend, dat de website waar je afstandbedieningen kan aanvragen niet meer functioneert. Het lijkt er echter sterk op dat de automatisch bots (KPN noemt dit inteligentie) in dit forum jou hiernaar blijven verwijzen. 

 

Tot jouw geluk bestaat de gratis service desk 0802-0402 uit een automatisch antwoord apparaat. (Sommige moderators noemen het hier hun collega’s, ik weet niet voor welke nick dit wel geldt en welke niet). Maar als je maar lang genoeg aanhoudt, en echt doorgaat, (want dat antwoordapparaat blijft ook als een papagaai verwijzen naar die website, dan komt het best goed en krijg je gewoon de juiste afstandbediening toegestuurd.

Denk niet dat ik het leuk vind dit te schrijven. ik ben er heel bedroef over, dit moet toch beter kunnen.   

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Salina! Heb je de baterijen al eens gecontroleerd? Mocht dit het ook niet zijn, dan kan ik een nieuwe voor je aanvragen! Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Je kunt je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt. 

Hallo @Lisa, dank voor je reactie. Batterijen uiteraard gecheckt. Ik heb de benodigde gegevens aangevuld en zie de nieuwe afstandsbediening graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +9

@Salina ik heb een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Die komt vanzelf met de briefpost mee dus je hoeft voor aflevering niet thuis te blijven. Zodra deze binnen is kan je die koppelen aan je merk TV zodat je er ook onder andere het volume mee kan bedienen. Je krijgt uiteraard een bevestiging via SMS dat de afstandsbediening onderweg is! :relaxed:

Onze afstandsbediening doet het steeds slechter, we hebben er al nieuwe batterij ingedaan, maar niks helpt.

Nu wouden we via KPN een nieuwe afstandsbediening aanvragen, maar ik krijg steeds een foutmelding.

Wat kan ik hier aan doen

 

*Admin: bericht samengevoegd met algemeentopic

Reputatie 7
Badge +9

Het snelste is om te bellen met 0800-0402, dan kom je direct bij de klantenservice uit :)

 

*Admin: bericht samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +29

Hoi @Essy87, welkom! Jammer te horen dat het met de servicetool niet lukt. De snelste manier is dan inderdaad bellen. Mocht je minder haast hebben, dan kun je ook je forumprofiel invullen. Reageer in dat geval hier even weer, dan sturen wij een afstandsbediening op.

Ik zie dat de afstandsbediening niet onlinete bestellen is op internet. Ik zou graag een bluetooth afstandsbediening willen hebben. Hoe kan ik deze bestellen?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +12

@Dinantvds Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je afstandsbediening kapot is, erg irritant natuurlijk! Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt?

Hij is niet kapot maar ik heb een oude afstandsbediening infrarood. Ik wil graag een met bluetooth zodat mijn kastje uit het zicht kan. De monteur vandaag had helaas alleen een nieuw tv kastje bij zich geen afstandsbediening. Maar ik kan nergens de goede vinden om te bestellen. Profiel is ingevuld. Groet

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Dinantvds, de afstandsbediening voor de nieuwe tv-ontvanger met bluetooth komt jouw kant op! Zal via de brievenbus worden bezorgd. 

Super, bedankt!

Reputatie 3
Badge

Onze afstandsbediening heeft het nogal zwaar te verduren gehad tijdens de verhuizing.

Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Gegevens staan in profiel.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vlijm27! Lukt het niet om een nieuwe KPN afstandsbediening te bestellen via onze servicetool? Waar loop je tegenaan?:thinking:

Reputatie 3
Badge

@Lisa

Bedankt voor je reactie.

Dat heb ik nog niet geprobeerd.

Reactie in dit topic leek me de korste klap…

 

Aanvulling:

net geprobeerd, maar krijg foutmelding bij kiezen tv ontvanger.

Ik lees net dat die link al tijden niet werkt?

 

Reageer