Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6677 reacties
  • 728832 keer bekeken

Toon eerste bericht

6677 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Snap ik! @Vlijm27 Ik heb een nieuwe afstandsbediening je kant opgestuurd. Je ontvangt nog een mail over de levering. Als je vragen hebt, hoor ik het graag:blush:

Reputatie 3
Badge

@Lisa 

Hij is er.

Dank je wel. :grinning:

De afstandsbediening is kapot. Wilt u ons een nieuwe toesturen aub?

@Chris1826 Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hier kun je lezen wat je zelf kunt doen om een nieuwe afstandsbediening te krijgen. 

Reputatie 1
Badge

Hallo , onze dikke bliksem heeft onze afstand bediening van ons tv kastje vervreten . Hoe kom ik aan een nieuwe 

Vr gr henk

Hoi @Grunn72 : ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hier kun je in het start bericht lezen hoe je zelf een nieuwe afstandsbediening kunt regelen. Mocht dat niet lukken, laat het hier weten. 

Reputatie 1
Badge

Kan helaas niks , als ik op de link klik en opnieuw inlog dan krijg ik een foutmelding

Reputatie 7
Badge +19

Wat voor foutmelding krijg je daar precies te zien @Grunn72? Heb je dit ook in verschillende browsers kunnen proberen en krijg je die foutmelding in allemaal?

Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +11

:unamused:
@Grunn72 Als je aangeeft welke type TV ontvanger je hebt (type/ model) en je profiel nog aanvult met jouw klantnummer, dan bestellen wij een nieuwe voor jou!

Reputatie 1
Badge

Hebben et net geregelt , het is onderweg . In elk geval bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +11

Top! Fijn dat het geregeld is: geen dank en voor nu een mooi weekend verder!

Hoi ik heb probleem met nieuwe afstand bediening heb volgens de gebruiksaanwijzing de geïnstalleerd bijna alles doet alleen de geluidsvolume knop en knop volume uit werkt niet wat heb verkeerd gedaan?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Passant :blush:! Check deze link eens: Afstandsbediening koppelen of instellen. Welke afstandsbediening heb je ontvangen en welke tv-ontvanger en tv heb je? 

Ik heb mijn baterijen vervangen, zelfs al meerder malen, echter het werkt nog steeds niet. ik denk dat gezien het aantal jaren dat ik deze in mijn bezit heb deze nu eindelijk echt versleten is. Ik zou dan ook graag een nieuwe willen ontvangen.

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Recentelijk een LG tv gekocht en geprobeerd om mijn afstandsbediening te koppelen. Dat gaat 10 minuten goed en verbreekt vervolgens de koppeling. Batterijen vervangen en vervolgens opnieuw gekoppeld. Probleem blijft. Wat nu?

@Robert Nagtzaan : Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Als je er met de tips hier niet uitkomt staat er ook beschreven hoe je een vervangende kunt aanvragen. 

Mocht je onze hulp hierbij nodig hebben, laat het even in dit topic weten.

Ik ben ingelogd op mijn KPN, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik een nieuwe afstandsbediening wil aanvragen. Hoe kan ik dit regelen?  Alvast bedankt voor de reactie. 

*Admin: bericht samengevoegd

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Nandas, balen dat het niet lukt om een vervangende afstandsbediening aan te vragen. Heb je toevallig de nieuwste 4K tv-ontvanger in huis staan? Dan klopt het dat je online geen afstandsbediening kunt aanvragen. Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer, en geef hier een seintje. Dan zal ik kijken of ik deze voor je kan versturen. :)

Hallo @Nandas, balen dat het niet lukt om een vervangende afstandsbediening aan te vragen. Heb je toevallig de nieuwste 4K tv-ontvanger in huis staan? Dan klopt het dat je online geen afstandsbediening kunt aanvragen. Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer, en geef hier een seintje. Dan zal ik kijken of ik deze voor je kan versturen. :)

Dank je wel Denise! Mijn ontvanger heb ik al jaren, dus het zal niet de nieuwste 4k zijn. Mijn gegevens zijn aangevuld. Is het zo te regelen? Dank! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Nandas, er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!

Had een oude afstands bediening nieuwe ontvangen. Ik kan of zappen of andere functies gebruiken maar niet alle functies. Als ik zap kan geluid niet aangepast worden of omgekeerd kan geluid hard en zacht zetten maar niet zappen. Schijnt bekend probleem te zijn waar nog geen oplossing voor is. Wel onhandig dat je nu op de oude afstandsbediening moet zappen en t geluid met de nieuwe moet veranderen

Hoi @Theo5959 Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. Kun je het start bericht doorlezen en eventueel de stappen doorlopen? Je schrijft 'bekend probleem’. Kun je dat anders toelichten? 

Reputatie 1

Heb een nieuwe afstandsbediening bediening maar de volume k Oppen werken niet

@Ludo39 : ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Kun je de handelingen uit het beginbericht doorlopen? Waarschijnlijk moet je 'm eerst koppelen.

Mocht je er met de tips in dit topic niet uitkomen, laat het weten. 

Reageer