Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6686 reacties
  • 729435 keer bekeken

Toon eerste bericht

6686 reacties

Reputatie 1

Hoi Erwin

Hij is gekoppeld alleen volume knoppen werken niet

Bedankt

Reputatie 7
Badge +17

@Ludo39 Met je vorige afstandsbediening welke alle functies wel? Welke afstandsbediening gebruik je? En heb je al geprobeerd om de afstandsbediening te koppelen met een andere code? Eventueel eerst resetten. 

Goedendag,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Diegene voor de tv boven is kapot, reageert moeilijk en de aan knop blijft hangen.

groeten Jurjen Rienstra

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jurjen 90! Welkom in dit topic. 

Je kunt zelf een nieuwe afstandsbediening bestellen! Klik hieronder op: ‘nieuwe KPN afstandsbediening’ 

Werkt bovenstaande niet?

Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.

De afstandbediening werkt niet goed. Alleen volume knop en aan en uit-knop werken WEL. 

De rest niet. Ben programma aan het opnemen, kan ook de tv ontvanger niet op stand-by zetten, (knop op ontvanger werkt ook niet). 

Menu knop niet.....niks. blijft op NPO3 staan.

Afstandbediening heb ik al opnieuw ingesteld.

@Flower82 : Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Lees het begin bericht even door. Mocht ie echt stuk zijn, kun je daar ook zien hoe je een nieuwe aanvraagt. :-)

Mocht je toch nog vragen hebben. Stel ze gerust.

Reputatie 7

De afstandbediening werkt niet goed. Alleen volume knop en aan en uit-knop werken WEL. 

De rest niet. Ben programma aan het opnemen, kan ook de tv ontvanger niet op stand-by zetten, (knop op ontvanger werkt ook niet). 

Menu knop niet.....niks. blijft op NPO3 staan.

Afstandbediening heb ik al opnieuw ingesteld.

Heb je de ontvanger ook eens stroomloos gemaakt doormiddel even de stekker er uit en er in? 

Peter, dat heb ik nu nog niet gedaan, omdat ik een programma aan het opnemen ben. Anders is alles weg... had gehoopt dat iemand de gouden tip zou hebben. Bedankt voor je reactie. Ga ik morgen zeker proberen.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Flower82! Ik hoop dat de afstandsbediening inmiddels weer naar behoren functioneert. Je hoeft de ontvanger overigens niet ‘aan’ te laten staan als je aan het opnemen bent. Je kunt de ontvanger prima stroomloos maken. 

nadat er een glas cola over de afstandsbediening is gegaan gaat het geluid uit zichzelf harder en/of zachter. Toen we de andere (zelfde) afstandsbediening van boven erbij hebben gepakt reageert hij wel op alles behalve op het geluid. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan moet doen?

Admin: Reactie verplaatst naar algmene topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +16

nadat er een glas cola over de afstandsbediening is gegaan gaat het geluid uit zichzelf harder en/of zachter. Toen we de andere (zelfde) afstandsbediening van boven erbij hebben gepakt reageert hij wel op alles behalve op het geluid. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan moet doen?

Admin: Reactie verplaatst naar algmene topic over dit onderwerp

Hoi @heeeeeele slechte wifi, ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over wat je kan doen bij problemen met de afstandsbediening. Lees het startbericht even door, daar vind je ook hoe je met jouw KPN ID een nieuwe aanvraagt als je er niet uit komt :) Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer