Beantwoord

Interactieve TV app werkt niet goed op Samsung tab a 10.12019

  • 6 December 2019
  • 8 reacties
  • 362 keer bekeken

Ik heb een nieuwe tablet aangeschaft om gebruik te kunnen maken van de iTV app. Dit wekte niet meer op mijn ipad 2

Ik heb de Samsung Tab A 10.1 2019 met Android 9 en is via wifi verbonden met het internet.

Nu wou ik net even tv kijken via de tablet en dit werkt alleen maar bij ned. 1 2 en 3. De overige zenders krijg ik de melding van ‘Sorry, er ging iets fout. Vernieuw de pagina’.

Ook bij het afspelen van opnameskrijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de tablet opnieuw opgestart.

Weet iemand waar het probleem aan kan liggen?

Ben erg teleurgesteld dat ik notabene met een nieuwe tablet niet eens gebruik kan maken van de app

Hoop dat iemand mij kan helpen

icon

Beste antwoord door Wolvenlus 7 December 2019, 18:17

Bekijk origineel

8 reacties

Goede middag. 

 

Hier exact hetzelfde probleem met zeldd tablet. Net ook kpn gesproken en advies opgevolgd om alle apparaten te verwijderen en opnieuw te installeren helaas geen resultaat. Alleen ned 1 2 en 3. Hoop dat kpn dit snel kan fixen. Ze dachten ook aan een tablet instelling maar ja hoe dan?? Waar heb jij de tablet gekocht?

@ kpn. Kunnen jullie hier achteraan. 

 

 

Groet. 

 

Nicole Souren van Zon 

Yes yes yes, ik heb het aan de praat.

Schijnbaar werkt de itv app met chrome.

Ik heb 2 dingen gedaan

1) aangegeven dat chrome de browser app is. Dit doe je door Instellingen -apps- chrome-browser app - chrome aanvinken

2) chrome geeft aan dat er een update is en deze uitvoeren 

 

Hierna deed hij het bij mij. Yes yes

Reputatie 7
Badge +24

Yes yes yes, ik heb het aan de praat.

Schijnbaar werkt de itv app met chrome.

Ik heb 2 dingen gedaan

1) aangegeven dat chrome de browser app is. Dit doe je door Instellingen -apps- chrome-browser app - chrome aanvinken

2) chrome geeft aan dat er een update is en deze uitvoeren 

 

Hierna deed hij het bij mij. Yes yes

Maar nu kijk je eigenlijk niet via de app, maar gewoon in de browser?

Nee  ik kijk echt via de app!!!

Maar de app maakt op de achtergrond gebruik van chrome. 

 

Thanks! Werkt bij ons ookl

 

groetjes nicole

Toppie fijn dat het lukt!!!!! 

Reputatie 7

Nee  ik kijk echt via de app!!!

Maar de app maakt op de achtergrond gebruik van chrome. 

De meeste apps maken gebruik van componenten van de browser.

Sterker nog, veel apps zijn in werkelijkheid niet veel anders zijn dan een html5 jasjes om websites.

En aangezien Chrome een standaard onderdeel is van Android is het wel zo verstandig om een app dan ook daar op te baseren.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wolvenlus. Allereerst excuses voor mij late reactie. Wat goed dat je het probleem al zelf hebt kunnen verhelpen. Bedankt voor het delen van het antwoord, hiermee help je andere klanten met hetzelfde probleem. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! :slight_smile:

Reageer