Beantwoord

Interactieve tv decoder valt regelmatig uit

• 12 september 2018
  • 5 reacties
  • 940 keer bekeken

Waarom kan het nou niet eens in een keer goed en goed blijven met die decoder's.
De oude decoder kon je doorschakelen naar andere zenders wat je wilt maar bleef maar op een zender staan. Nu sinds afgelopen zaterdag 8-9 een nieuwe kleiner decoder en nieuwe afstandbediening en wat schept onze verbazing dat *** DING gaat zo maar uit 10-9 ?? je kan niks met je afstandsbediening en ook niet met de on/off knop boven op. *** nu moet ie achterop uit en kan je bijna weer 10 tot 15 min wachten. 11-9 hoorden we op eens flitssssss en gaat *** weet de decoder uit. Vandaag 12-9 gebeurt dit al 3 x op de avond.Wat is er nu weer met deze troep aan de hand. Moet ik nu weer een andere halen ??

Admin: taalgebruik gefilterd i.v.m. huisregels
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 september 2018, 12:43

Dag Marcel. Ik ben het met Joss en Huistijger eens dat er iets niet goed lijkt te zijn met je nieuwe ontvanger of iets anders. Een tv-ontvanger hoort vanzelfsprekend niet zomaar uit te vallen. Ik kijk dan ook graag met je mee. Heb je één ontvanger die dit probleem vertoont?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Marcel. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan lees ik het graag.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Marcel. Ik ben het met Joss en Huistijger eens dat er iets niet goed lijkt te zijn met je nieuwe ontvanger of iets anders. Een tv-ontvanger hoort vanzelfsprekend niet zomaar uit te vallen. Ik kijk dan ook graag met je mee. Heb je één ontvanger die dit probleem vertoont?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Heren, dank voor de reactie.
De ontvanger is nieuw jl zaterdag gehaald het betreft de:
Arcaduan
Model HMB 2260
DD 2015/03/21
Hij is verbonden rechtstreeks met een UTP cat6 kabel
En de adapter via verlengsnoer ivm geen wcd in de buurt

En die kracht termen hebben er mee te maken dat we al jaren steeds problemen hebben en niet een jaar eens een keer geen gezeur.

Marcel
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Marcel1448
Zo, dat was even lekker stoom afblazen, dat lucht op.😎 🐱
Dan gaan we nu over tot de orde van de dag.
Ook ik denk dat er wat anders aan de hand is.

Joss stelt je al hele goede vragen, zou je die ook willen beantwoorden?
Ik wil er nog een vraag aan toevoegen, hoe heb je de ontvanger op het lichtnet aangesloten?
Via een verlengsnoer/ verdeelcontactdoos, of rechtstreeks in het stopcontact ?
Reputatie 7
Badge +10
@Marcel1448, de meeste tv ontvangers werken prima, dus blijkbaar is er toch (weer) iets mis met de jouwe of er is iets anders aan de hand (en die kans is groter). Het is in ieder geval niet normaal dat de ontvanger regelmatig spontaan uitvalt.
Welke tv ontvanger heb je nu? Hoe is de tv ontvanger met de Experia verbonden (rechtstreeks of bijv. via een draadloze verbindingsset)?

Overigens voegt het gebruiken van krachttermen niets toe aan je vraag...

Reageer