Beantwoord

Interactieve tv derde tuner draadloos

  • 7 April 2019
  • 9 reacties
  • 269 keer bekeken

ik heb op dit moment 2 tv's aangesloten maar nu wil ik een derde tv draadloos aansluiten
is dit mogelijk en hoe.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
icon

Beste antwoord door PoweredByKPN 7 April 2019, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi. Als de bandbreedte het toelaat kun je bij KPN een derde ontvanger huren (à € 5 per maand). Dit kun je doen via MijnKPN (zie link rechtsboven op dit forum).

Wil je geen UTP kabel naar die plek leggen dan kan je een draadloze verbindingsset kopen om het signaal via je stroomnet te laten lopen. Dit is echter storinggevoeliger.

DVS650 € 55 (Telfort webshop)
DVS1200 € 80 (KPN webshop)
Reputatie 5
Badge +6
Of je download de app voor je smart tv van kpn.....geen kabel nodig en alleen goede wifi
Reputatie 7
Badge +22
@wilhelmus59 je kunt dit ook in MijnKPN kijken of je een 3de tv ontvanger kunt nemen op jou adres:


Vergeet effe dat daar 4K bij staat, want dit is mijn abonnement.
Wat geeft Fourstack aan op jou adres wat het maximale haalbaar is?
Het volledig draadloos kijken kan alleen met de app.
Hier is ook geen extra ontvanger, en daarmee kosten nodig.

Wanneer DVS word gebruikt is een grotere set dan 3 stuks niet leverbaar, het kan wel maar is eigenlijk niet wenselijk. Voor 3 tv's heeft u er minimaal 4 nodig.

Een internet kabel is de beste oplossing om het aan te sluiten.
Reputatie 5
Badge +6
https://tweakers.net/nieuws/151016/kpn-introduceert-smart-tv-app-om-tv-te-kijken-zonder-kabelaansluiting.html
Reputatie 7
Badge +22
https://tweakers.net/nieuws/151016/kpn-introduceert-smart-tv-app-om-tv-te-kijken-zonder-kabelaansluiting.html
Dit werkt alleen met Samsung TV’s, bouwjaar 2017. Andere merken volgen later. 😉
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb een tv ontvanger draadloos aangesloten dmv twee wifi apparaten in bridge mode,
voordeel vind ik dat de iTV ontvangers meer bieden als de app.

De app heeft niet alle zenders.

Overigens werkte Mijn KPN nu net niet wilde iets bestellen maar kon niet
wegens geen toegang achterliggende systemen, mag KPN ook wel eens
een melding van maken, zit je niet voor ... iets te regelen.
@wilhelmus59 Hoi!
Er is al een hoop informatie gegeven in dit topic. Ik wacht even jouw reactie af anders overlaad ik je met info. :-)
Als je meer info wilt of ik moet iets aanpassen, laat het weten!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat momenteel voldoende weet. Mocht je méér info willen, laat het weten en dan probeer ik je uiteraard verder te helpen!