Beantwoord

interactieve tv en haperend geluid

  • 21 januari 2019
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedenmiddag,ik heb KPN gebeld,een vraag gesteld op facebook maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag,het schijnt dat KPN alleen robots aan het werk heeft en geen menselijk contact wil.Ik heb namelijk sinds een paar maand dat ik mijn tv haperend geluid weergeeft en dan moet ik zo'n beetje om de week de boel ressetten is hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 22 januari 2019, 09:54

Hoi Wilma!
Wat jammer dat het bij de andere ingangen zo moeizaam verloopt. Ik help je graag!
Om alles een beetje in kaart te brengen heb ik een paar vragen:
  1. hapert het geluid op alle zenders? ( als de storing zich voordoet)
  2. Hoe is jouw tv kastje aangesloten? (lange kabels, of zitter er zogenaamde draadloze verbindingsets tussen)
  3. maak je gebruik van een aparte soundbar of gaat het geluid via je tv?
Ik hoop dat je deze vragen voor me wilt beantwoorden en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
@Wilma1953 Hoi Wilma. Werkt alles nu goed? Laat het weten als er nog steeds issues zijn dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Wilma!
Wat jammer dat het bij de andere ingangen zo moeizaam verloopt. Ik help je graag!
Om alles een beetje in kaart te brengen heb ik een paar vragen:
  1. hapert het geluid op alle zenders? ( als de storing zich voordoet)
  2. Hoe is jouw tv kastje aangesloten? (lange kabels, of zitter er zogenaamde draadloze verbindingsets tussen)
  3. maak je gebruik van een aparte soundbar of gaat het geluid via je tv?
Ik hoop dat je deze vragen voor me wilt beantwoorden en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing!
Reputatie 7
Badge +18
Prima. Een incidentele storing kan natuurlijk altijd voorkomen maar als het zich gaat herhalen, hoor ik graag weer van je!
Goeenmiddag Ewin,ja tot nu toe doet alles het prima wil nog even een paar weken wachten want in het verleden moest ik zo'n beetje omde week de boel ressetten

Reageer