Vraag

interactieve tv en opnemen

  • 27 March 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1

Bestaat er een mogelijkheid om de tijden van geplande opnames aan te passen? Als ik nu een serie plan begint de opname 5 min. voor het programma en loopt door tot 15 min. na het programma. Als door omstandigheden bij de zender het programma flink later begint mis ik vaker het einde.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Helaas is dat niet aan te passen. Gelukkig komt het niet zo vaak voor. Althans niet bij mij:wink:

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie

Ik loop ook tegen dit probleem aan.kijk veel naar Belgische tv en daar hebben ze een ander tijdsbesef .

dus regelmatig minimaal 15 minuten van de serie weg.

Dan kan de rest van de opnames ook weg,omdat er teveel mist.

Een gebrek in de software.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wdassen2013, welkom op het forum!

Dit is niet aan te passen maar ik herken het wel. Heb zelf in het verleden ook 1 serie opgenomen waarbij telkens de laatste paar minuten miste, dus ik ben toen het programma erna ook op gaan nemen, voor de zekerheid :wink: Beetje omslachtig, maar dit is wel de enige manier om zeker te weten dat je niets gaat missen!

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Ik heb zelf ook maar een programma extra mee opgenomen om zo het gemiste stuk toch te kunnen kijken. 
Vooral bij de Belgische zenders wil dit nog wel eens voorkomen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, top dat je dit zelf ook al had bedacht! :slight_smile: Een andere oplossing is er dus niet :grimacing: Weet je zo voldoende?

Reputatie 1

🤙 thanks