Beantwoord

Interactieve tv ergens anders kijken i.v.m. verbouwing

• 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Momenteel woon ik ivm verbouwing en ergens anders. Als ik daar mijn interactieve tv last je aansluit op een tv maar niet verbind met internet, kan ik dan alle TV programma's die ik op neem blijven bekijken?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 20 september 2018, 20:13

Nee. Het kastje werkt alleen op een aansluiting die ook voorzien is van interactieve tv. Je kunt jouw kastje dus wel bij iemand anders die ook kpn int. tv heeft gebruiken. Maar niet zomaar op een internetaansluiting.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Nee. Het kastje werkt alleen op een aansluiting die ook voorzien is van interactieve tv. Je kunt jouw kastje dus wel bij iemand anders die ook kpn int. tv heeft gebruiken. Maar niet zomaar op een internetaansluiting.
Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen Fyrrball, helaas is dit niet mogelijk. Je opnames staan niet op een harde schijf opgeslagen, maar in de Cloud. Deze zijn dus alleen te benaderen als je op een KPN verbinding zit. Je kunt eventueel wel via de iTV app de opnames bekijken via 3/4G mits ze in SD opgenomen zijn.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord fyrrball, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer