Beantwoord

Interactieve TV: foutcode 143

  • 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 810 keer bekeken

Hoe los ik foutcode 143 op. Alles al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door huistijger 6 september 2018, 15:58

Hallo @Liedje46
Wat betekent foutcode 143?
Je tv-ontvanger kan geen verbinding maken met ons netwerk. De oorzaak hiervan kan in het netwerk van KPN zitten of in de verbinding van de tv-ontvanger met de Experia Box.

Heb je de kabel tussen de TV-ontvanger gecheckt om te zien of die er goed in zitten? (stevig aangedrukt?_
Zit er geen splitter of wat anders tussen?
Sluit anders de kabel even rechtstreeks van de ontvanger naar de Experiabox aan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Liedje46
Wat betekent foutcode 143?
Je tv-ontvanger kan geen verbinding maken met ons netwerk. De oorzaak hiervan kan in het netwerk van KPN zitten of in de verbinding van de tv-ontvanger met de Experia Box.

Heb je de kabel tussen de TV-ontvanger gecheckt om te zien of die er goed in zitten? (stevig aangedrukt?_
Zit er geen splitter of wat anders tussen?
Sluit anders de kabel even rechtstreeks van de ontvanger naar de Experiabox aan.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Liedje46, welkom! Huistijger legt het één en ander al goed uit. Ik ben benieuwd naar de antwoorden op zijn vragen. Laat je het ons weten? Dan kunnen we je vast verder helpen.
Reputatie 7
Badge +24
Is het al opgelost @Liedje46? Als we nog kunnen helpen dan weet je ons te vinden.

Reageer