Beantwoord

Interactieve TV foutcode 70P

  • 19 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 6088 keer bekeken

De tv boven doet het niet meer ik krijg een foutmelding 70 P
Weet iemand dit op te lossen, al gereset
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door huistijger 20 oktober 2018, 06:52

Hallo @Een lust voor het oog
Leuke naam heb je gekozen 🐱 🐈
70P betekend dat hij nieuwe software aan het ophalen is en 70 Procent heeft binnengehaald.
Normaal gesproken blijft hij door tellen tot de gehele software binnen is.
Zo'n proces kan in totaal wel 10 minuten duren ongeveer.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat hij niet verder gaat en dan is er wat aan de hand.
Het eerste wat je kunt doen is de ontvanger van de spanning halen en een minuut wachten en dan nog eens proberen.
Helpt dat niet, vertel dan eens hoe deze aangesloten is.
Direct op de experiabox?
Of via een Devolo-set (draadloze verbindingsset)
Of zit er nog wat anders tussen, een switch of nog een router of ... of...
Laat het ons weten en we kunnen je verder helpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Een lust voor het oog
Leuke naam heb je gekozen 🐱 🐈
70P betekend dat hij nieuwe software aan het ophalen is en 70 Procent heeft binnengehaald.
Normaal gesproken blijft hij door tellen tot de gehele software binnen is.
Zo'n proces kan in totaal wel 10 minuten duren ongeveer.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat hij niet verder gaat en dan is er wat aan de hand.
Het eerste wat je kunt doen is de ontvanger van de spanning halen en een minuut wachten en dan nog eens proberen.
Helpt dat niet, vertel dan eens hoe deze aangesloten is.
Direct op de experiabox?
Of via een Devolo-set (draadloze verbindingsset)
Of zit er nog wat anders tussen, een switch of nog een router of ... of...
Laat het ons weten en we kunnen je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Een lust voor het oog, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat de ontvanger op 70% blijft hangen.. normaal gesproken moet hij binnen 5 á 10 minuten wel weer verder gaan zoals huistijger aangeeft. Is het proces wel doorgelopen nadat je de ontvanger van de spanning hebt gehaald? Of kreeg je toen hetzelfde probleem?

Ik hoor graag je bevindingen en of we je hier nog bij kunnen helpen!
Dank je wel voor je reactie Susan, we hebben inmiddels beeld en geluid.
Gelukkig herinnerde ik me dat we ditzelfde probleem vorig jaar ook hadden en heb het zelf op kunnen lossen.
met vriendelijke groet,

Reageer