Na gebeld te hebben met de klantenservice werd mij aangeraden om de experia box om te wisselen ik had de v9 en dat werd de V10.
Deze werd opgestuurd naar een afhaalpunt deze opgehaald en de oude retour gestuurd.
Bij thuiskomst bleek er in de doos weer een v9 te zitten daarop weer gebeld met de klantenservice en dit keer ging het wel goed de de V10 is binnen en hangt op zijn plek.
Ondertussen had iemand bij KPN gezien waar het probleem zat omdat wij 2 interactieve tv kastjes hebben kunnen wij geen HD films bekijken en heeft daar in het systeem de HD functie uitgezet ik moest alleen de kastjes uit en weer aan zetten en alles moest het weer doen.
Maar nu blijkt dat als ik de tv kastjes aan zet en hij is aan het opstarten ik nu de melding krijg account geblokkeerd neem contact op met de klantenservice dat heb ik gedaan maar het kon wel even duren voordat de blokkering was opgeheven?? Voordat ik de V10 had opgehaald draaide alles nog op de V9 zonder problemen en nu met de V10 alles geblokkeerd. Ik heb geen betalingsproblemen geen achterstanden niets van dit soort.
Ik heb verschillende keren met de klantenservice gebeld en het antwoord is altijd hetzelfde wordt vanzelf opgeheven maar niemand weet hoelang het duurt en dan die toon van zeur niet...hallo ik betaal er wel voor dus wil ik ook dat het het doet.
Hopelijk heeft er iemand nog een oplossing
En voor iemand het vraagt ik heb alles al een keer uit en aan gezet gereset en noem het maar op
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel