Beantwoord

Interactieve tv geblokkeerd

  • 1 March 2019
  • 7 reacties
  • 1176 keer bekeken

Ik had problemen met het afspelen van films vanuit het pluspakket.
Na gebeld te hebben met de klantenservice werd mij aangeraden om de experia box om te wisselen ik had de v9 en dat werd de V10.
Deze werd opgestuurd naar een afhaalpunt deze opgehaald en de oude retour gestuurd.
Bij thuiskomst bleek er in de doos weer een v9 te zitten daarop weer gebeld met de klantenservice en dit keer ging het wel goed de de V10 is binnen en hangt op zijn plek.
Ondertussen had iemand bij KPN gezien waar het probleem zat omdat wij 2 interactieve tv kastjes hebben kunnen wij geen HD films bekijken en heeft daar in het systeem de HD functie uitgezet ik moest alleen de kastjes uit en weer aan zetten en alles moest het weer doen.
Maar nu blijkt dat als ik de tv kastjes aan zet en hij is aan het opstarten ik nu de melding krijg account geblokkeerd neem contact op met de klantenservice dat heb ik gedaan maar het kon wel even duren voordat de blokkering was opgeheven?? Voordat ik de V10 had opgehaald draaide alles nog op de V9 zonder problemen en nu met de V10 alles geblokkeerd. Ik heb geen betalingsproblemen geen achterstanden niets van dit soort.

Ik heb verschillende keren met de klantenservice gebeld en het antwoord is altijd hetzelfde wordt vanzelf opgeheven maar niemand weet hoelang het duurt en dan die toon van zeur niet...hallo ik betaal er wel voor dus wil ik ook dat het het doet.

Hopelijk heeft er iemand nog een oplossing

En voor iemand het vraagt ik heb alles al een keer uit en aan gezet gereset en noem het maar op
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 March 2019, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi mvi. Welkom op het forum.
Dat klinkt alsof je van de regen in de drup bent beland. Want als ik het goed lees heb je nu helemaal geen itv meer? Op geen van beide tuners?
Klopt dat? Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven. We zitten tegen het weekend dus ik ben bang dat ik niet zoveel kan doen, mocht het écht een technische storing zijn in het netwerk. Maar ik wil met liefde voor je kijken wat ik kan doen.
Profiel is aangepast.

En inderdaad geen ITV op beide tuners
Dank! Ik heb het ticket gevonden en daar zie ik inderdaad een lange lijst van handelingen. Ik heb voor de zekerheid nogmaals aan het ticket toegevoegd dat je momenteel op beide tuners totaal geen tv meer kunt kijken. Ik hoop oprecht dat ze dit zsm oppakken maar kan je niet vertellen wanneer. Ik had je graag concreter willen helpen maar dit ligt bij een team dat ik niet direct kan benaderen en waarvan ik ook niet weet of ze in de weekenden werken.
Werkt itv online wel? In dat geval is het misschien een idee om vanaf een mobiel apparaat itv online te casten. Dan heb je in ieder geval iets.
Nogmaals excuses dat je in deze ellende bent beland.
Nee iTV online is oom geblokkeerd.

Maar alvast bedankt voor de terugkoppeling en ik hoop dat dit gauw wordt opgelost.
Heb je ondertussen weer itv, @mvi2000 ?
Ja ondertussen doet alles het weer
Gelukkig maar! Dank voor je update!