Beantwoord

Interactieve tv geeft geen signaal

  • 14 January 2019
  • 7 reacties
  • 3034 keer bekeken

Badge
Met grote regelmaat geeft ons zwarte kastje geen signaal naar de tv.
ook blijft Netflix vaak hangen en YouTube ook. Dan weer een harde reset maar meestal na een paar uur weer een storing.
alle stappen op de site al doorlopen maar nogsteeds problemen.
heeft iemand de oplossing
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2019, 16:57

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @JelleHovens ,
is de tv-decoder wèl rechtstreeks op het modem aangesloten of anderszins?
Badge
Hij is direct aangesloten op de modem
Hallo @JelleHovens ,
je zou de tv-decoder eens terug kunnen stellen naar fabrieksinstellingen en dan kijken of het goed gaat.
Klik bij de witte afstbed. op menu, klik op instellingen, klik dan 2x op de gele toets van de afstbed.
Kies ja bij terug naar fabrieksinstellingen en klik op bewaar instellingen.
Succes.
P.S. voordat je voorgaande doet, heb je al eens een andere HDMI-ingang op de tv geprobeerd of een andere HDMI-kabel?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @JelleHovens, @Jan-D heeft al het advies gegeven om een andere HDMI ingang te proberen(indien mogelijk met een andere HDMI-kabel) en je ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Laat je nog even weten of het hiermee is opgelost? Zo niet, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik wat metingen uitvoeren.
Reputatie 7
Badge +19
@JelleHovens, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
@JelleHovens, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Gisteren een andere kabel gebruikt en een andere poort. Hij schijnt het nu beter te doen.
mocht het niet zo zijn dan hoor je van me!
Bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn dat het beter lijkt te gaan nu je een andere kabel op een andere HDMI poort gebruikt. Uiteraard help ik je weer verder als het toch weer mis gaat. Voor nu wens ik je een goed weekend 🙂

Reageer