Beantwoord

Interactieve tv geeft 'geen signaal' aan

• 14 september 2018
  • 6 reacties
  • 250 keer bekeken

De tv geeft plots aan: zwak of geen signaal. Weet iemand hoeft probleem te verhelpen? Staat ook op Atv27.. weet niet of dir er iets mee van doen heeftpo

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Henk2304 18 september 2018, 10:43

Dag Henk, ik vermoed idd dat dit t geval is. Echte knop source/ fidjd noemt reageert niet meer. Apart, vaak is nl. het per ongeluk onbedoeld en ongemerkt drukken op dat knopje (kinderhandjes willen dat ook nog wel eens doen) de oorzaak van het probleem. Maar inderdaad: met de AB van de tv zelf moet het ook weer in te stellen zijn.
Ik ben ook benieuwd of de KPN AB überhaupt nog wel werkt. Zo ja, dan is die niet goed afgesteld op je tv want het Sourceknopje moet dan gewoon werken (ook per ongeluk, helaas). Kijk dan nog eens in de handleiding van KPN interactieve tv hoe je de AB van KPN goed afstelt op je tv.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Dag @Helenmonique, welkom op het forum!

Waarschijnlijk heb je de signaalbron van je tv verwisseld. Dat kan b.v. doordat je per ongeluk op de bronselectieknop van de KPN-afstandsbediening (AB) hebt gedrukt. Nu staat de antenne ingang geselecteerd en daar heb je bij KPN niets aan. Door nog (een paar) keer op het knopje (links onder op de AB) te drukken kom je weer terecht bij de HDMI-ingang waarop de KPN-ontvanger is aangesloten en heb je weer beeld.
Dag Henk, ik vermoed idd dat dit t geval is. Echte knop source/ fidjd noemt reageert niet meer. Ook de oplossingen tav dit probleem op t forum lijkt geen effect te hebben. Ik heb oa het modem aan en uit gezet, de ontvangt meerdere malen aan en uit, en ab opnieuw geïnstalleerd. Blijft dat source knop miet meer werkt. Hen jij of anderen nog een suggestie voor me? Nb gisteren sprong de tv automatisch door alle bronnen. Heen..
Groet
Reputatie 7
Badge +10
Heb je de afstandsbediening van de televisie nog? Daar zit ook een bron/source knop op.
Werken de andere knoppen van je KPN afstandsbediening nog wel (volume, aan/uit)?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Helenmonique. Hoe is de status nu: heb je al een oplossing gevonden? De tip van Joss over de afstandsbediening van de tv zou moeten helpen. En als de KPN-afstandsbediening niets meer doet kan ik je uiteraard een nieuwe bezorgen.
Reputatie 7
Op de tv zélf hoort deze functie (knop) ook aanwezig te zijn. Zijkant of achterkant.
Reputatie 7
Dag Henk, ik vermoed idd dat dit t geval is. Echte knop source/ fidjd noemt reageert niet meer. Apart, vaak is nl. het per ongeluk onbedoeld en ongemerkt drukken op dat knopje (kinderhandjes willen dat ook nog wel eens doen) de oorzaak van het probleem. Maar inderdaad: met de AB van de tv zelf moet het ook weer in te stellen zijn.
Ik ben ook benieuwd of de KPN AB überhaupt nog wel werkt. Zo ja, dan is die niet goed afgesteld op je tv want het Sourceknopje moet dan gewoon werken (ook per ongeluk, helaas). Kijk dan nog eens in de handleiding van KPN interactieve tv hoe je de AB van KPN goed afstelt op je tv.

Reageer