Beantwoord

Interactieve tv: geen ondertiteling bij aflevering 1 van The Walking Dead Seizoen 9

• 12 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1853 keer bekeken

Ik heb geprobeerd deze week de eerste aflevering van het nieuwste seizoen van The Walking Dead te bekijken, zowel via een opname als door het terugkijken van een aflevering. In beide gevallen ontbrak de ondertiteling bij de uitzending. Hebben anderen deze ervaring ook gehad? Zo ja, hoe komt dit? Zo niet, wat kan ik doen om dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Alfons 12 oktober 2018, 22:53

Welke uitzending heb je gezien/opgenomen? De door Peter genoemde uitzending van dinsdagavond 22.00 uur was gewoon ondertiteld. Maar ze zenden live aan Amerika in de nacht van zondag op maandag om 03.30 uur ook die aflevering al uit. En die is nog niet ondertiteld.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je dit via terugkijken/opname constateert dan is er bij de uitzending al iets mis gegaan. En is de zendgemachtigde hier verantwoordelijk voor (achteraf toevoegen aan een uitzending is niet mogelijk).

Overigens zie ik wel ondertiteling in de afl. van dinsdag 9-10 om 22:00 uur. I.i.g. via de HD versie die ik heb. (Fox)
Beste PeterG,

Dank voor je reactie. Ik ga dit bekijken!

Goed weekend toegewenst.
Reputatie 5
Badge +6
Welke uitzending heb je gezien/opgenomen? De door Peter genoemde uitzending van dinsdagavond 22.00 uur was gewoon ondertiteld. Maar ze zenden live aan Amerika in de nacht van zondag op maandag om 03.30 uur ook die aflevering al uit. En die is nog niet ondertiteld.

Reageer