Beantwoord

Interactieve TV hapert

  • 22 August 2019
  • 18 reacties
  • 554 keer bekeken

Hallo,

Helaas moet ik melden dat interactieve tv, hinderlijk hapert. Als ik terugkijk kan ik 5 minuten zonder haperen kijken, als ik live tv kijk moet ik zappen...
Hier al meerdere malen contact over gehad, zelfs monteur die de aansluiting heeft verbetert, ligt dit nou aan het slechte weer of gewoon het crappy signaal die ik binnenkrijg?
Moet ook eerlijk zeggen dat ik dit wel meer dan een beetje beu aan het raken ben..

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bazzie 30 August 2019, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb je vanaf je decoder een rechtstreekse kabel naar de Experiabox? Zonder adapters / dvs ertussen?
Heb je vanaf je decoder een rechtstreekse kabel naar de Experiabox? Zonder adapters / dvs ertussen?
Yeps, zoals ik al zei, zelfs een monteur langs geweest..
Reputatie 7
Badge +24
Wat is je snelheid op Fourstack?

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Wat is je snelheid op Fourstack?

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 7
Badge +24
Dat is best zat.
Reputatie 7
Badge +24
Die kabel naar je tv kastje loopt door de muur? Je moet eens proberen tijdelijk een andere kabel te gebruiken. 1tje die je gewoon los door de gang en woonkamer legt. Kijken of het dan nog hapert.
Die kabel naar je tv kastje loopt door de muur? Je moet eens proberen tijdelijk een andere kabel te gebruiken. 1tje die je gewoon los door de gang en woonkamer legt. Kijken of het dan nog hapert.
Dat heb ik geprobeerd, maar hapert nog.. zelfs ook nieuwe kabel van kpn ontvangen..
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar normaal heeft delta monopolypositie in Zeeland, zou dit er iets mee te maken kunnen hebben...? Qua signaalbinnenkomst? Het is ook gek dat het dagen niet is, dan weer dagen wel....
Thnx voor je reacties
Reputatie 7
Badge +24
U zit op het kopernetwerkt. Dat is gewoon kan KPN, heeft Delta niets mee te maken. Delta heeft een eigen netwerk. Daar is geen sprake van monopolie, maar gewoon een netwerk in eigendom. En ja, dan mag delta zelf bepalen wat er op hun eigen netwerk gebeurt ja. Dat is logisch. Maar dat is geen monopolie.
U zit op het kopernetwerkt. Dat is gewoon kan KPN, heeft Delta niets mee te maken. Delta heeft een eigen netwerk. Daar is geen sprake van monopolie, maar gewoon een netwerk in eigendom. En ja, dan mag delta zelf bepalen wat er op hun eigen netwerk gebeurt ja. Dat is logisch. Maar dat is geen monopolie.
Oké dus daar kan het niet aan liggen, dus moet ik gewoon goed signaal krijgen. Ik ben heel benieuwd waar het dan aan ligt... ben niet voor niks naar KPN gegaan..
Hoi @Bazzie . Dit lijkt mij het meest praktisch om even telefonisch door te spreken. Je had zojuist weinig tijd dus hebben we afgesproken dat ik je morgen rond 16:00 ga bellen.
Tot dan!
Hoi @Bazzie . Dit lijkt mij het meest praktisch om even telefonisch door te spreken. Je had zojuist weinig tijd dus hebben we afgesproken dat ik je morgen rond 16:00 ga bellen.
Tot dan!

Hallo Erwin, ik heb je helaas niet meer gehoord, kunnen we een ander moment afspreken?
Excuus, @Bazzie . Wanneer ben je vandaag bereikbaar?
Excuus, @Bazzie . Wanneer ben je vandaag bereikbaar?
De hele dag eigenlijk wel..
Fijn dat ik je even kon spreken. 🙂 Voor vanmiddag is er een monteur ingeboekt. Laat je weten hoe het afloopt?
Fijn dat ik je even kon spreken. 🙂 Voor vanmiddag is er een monteur ingeboekt. Laat je weten hoe het afloopt?
Monteur is geweest, heeft het modem kunnen verplaatsen naast de tv, dit door een nieuwe kabel te trekken door de bestaande buis van de telefoonaansluiting. Aansluiting is dus van draadloos naar bekabeld gegaan(wat ik ook prettiger vind). So far, so good... momenteel nog niks van hapering gehad.. zoals besproken heeft hij wel kosten gerekend, maar die komen bij jullie terecht zei je toch?
Avast bedankt voor je advies en goede service, ik hoop dat ik het niet meer nodig heb😉
Groeren,

Bas

p.s. geweldige vent ook de monteur!!
Goed om te lezen en dat klinkt als een solide oplossing! Zoals afgesproken regel ik de kosten.
Goed om te lezen en dat klinkt als een solide oplossing! Zoals afgesproken regel ik de kosten.
Hallo Erwin,

Helaas worden de kosten toch bij mij in rekening gebracht, dit staat op mijn factuur..
Wat te doen?
Groeten,
Bas
Oei, dan is de factuur nét aangemaakt voordat ik mijn tegenboeking in het systeem heb gezet. Excuses daarvoor.
Ik kan je verzekeren dat de creditering in het systeem staat en meegenomen wordt met de volgende factuur. Daar wordt dan alsnog 50 euro in mindering gebracht.