Beantwoord

Interactieve tv kan niet bladeren

  • 16 January 2019
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Na het "Menu > On demand" werkt het browsen met afstandsbediening niet meer. Gelukkig werkt de back knop naar behoren. Hetzelfde geldt voor "Menu > Opnames" .

Dit probleem heb ik na het resetten van mijn kpn apparatuur. Ik had dit gedaan vanwege hakkerige beelden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 January 2019, 12:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roel! Wat rot dat er na de reset meerdere problemen zijn ontstaan. Heb je voor dit probleem nog eens een reset gedaan? Ook ben ik benieuwd of je de reset in gang hebt gezet volgens deze instructie. Is het probleem waarvoor je de reset hebt gedaan wel opgelost?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Roel Beijnes, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Klopt, het heeft gewerkt
Reputatie 7
Badge +19
Je antwoord is geen duidelijk antwoord op de vragen die ik gesteld heb in mijn eerste bericht. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, zou je daar dan wat uitgebreider op in willen gaan? Daarnaast zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) kunnen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik vanaf hier ook eens kijken of er bijzonderheden te vinden zijn op jouw verbinding.

Reageer