Vraag

Interactieve tv kastje vertraging bij het bekijken opnamelijst

  • 17 April 2019
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Hoi KPN,

als ik mijn tv ontvanger opstart en ik ga te snel naar het menu —> opnames, dan zegt mijn kastje dat ik 0 opnames heb, terwijl deze er wel zijn... als ik heb dan weer via de knop aan de achterkant uit doe.. Wacht.... en aan doe, weer wacht zijn ze er wel weer...

kan hier wat in de volgende update aan gedaan worden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hey KPN,

als ik meer dan 10 progamma’s in de planning heb om op te nemen (gemiddeld heb ik er een 16 tal in de planning) dan wil mijn kastje / interactieve tv niet meer dan 10 opnemen over een hele week, dit terwijl er nog meer dan genoeg ruimte is qua GB opnemen.

hoe kan dit?
en kan dit evt in een volgende update opgelost worden?

admin: vraag gecombineerd met deze post
Hoi @Kyrr . Welkom op het forum! Vervelend dat de opnames niet direct tevoorschijn komen. Start jij de tuner op vanuit standby? Kun je omschrijven hoe snel je naar de opnames gaat? Soms duurt het even, omdat deze informatie van de server gehaald moet worden. Hoe is de tuner aangesloten? Via een draadloze verbindingset kan het soms ook even wat langer duren, als die uit hun slaapstand moeten komen. Maar dan hebben we het over fracties van seconden.
@Erwin_ waarschijnlijk duurt het indd even, en wil ik te snel en evt teveel van het apparaat.
het gaat indd via de WiFi en staat, als ik niet kijk op stand-by, dus ik zal helaas wat geduld moeten hebben 🙂