Beantwoord

Interactieve TV - live pauzeren werkt niet

  • 5 October 2021
  • 6 reacties
  • 814 keer bekeken

Sinds twee dagen lukt het niet meer om tijdens een live uitzending te pauzeren. 
De handeling werkt wel, het programma pauzeert, echter als je hervat dan gaat het mis. De voortgang balk geeft geen voortgang aan het programma hervat niet en een pop-up met “u bent 6543 minuten verwijdert van live” geeft aan dat er echt wel wat mis is met deze functionaliteit. Er rest daarnaast niet andere meer dan “terug” te keizen en het verlies van programma te accepteren of helemaal opnieuw te starten met “kijken vanaf begin”.

Ik heb een verse start gegeven aan de set top box en de software opnieuw gedownload, ik heb zelfs mijn Experia 8 box een reset gegeven. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 October 2021, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Julya, welkom op het KPN forum. Balen dat je problemen met het pauzeren van live televisie ervaart. Het lijkt alsof er iets misgaat met de buffer en dat jouw tv-ontvanger niet goed registreert dat er een programma wordt gepauzeerd. Om je beter verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je gegevens. Het gaat dan om postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt?

Mijn profiel is ingevuld, helaas vandaag pas, ik was in Finland

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de software van jouw tv-ontvanger op afstand verwijderd. De tv-ontvanger zal de nieuwst software inladen de volgende keer dat je deze opstart. Hopelijk is het probleem hiermee verholpen. Zo niet, laat het dan gerust weten.

Na de herstart deed alles het weer. Voorheen heb ik zelf geprobeerd te herstarten, helaas lukte dat niet. Is er ook een manier om het zonder invloed van buitenaf te doen? (Niet dat het nu nodig is)

Na de herstart deed alles het weer. Voorheen heb ik zelf geprobeerd te herstarten, helaas lukte dat niet. Is er ook een manier om het zonder invloed van buitenaf te doen? (Niet dat het nu nodig is)

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm

Reputatie 7
Badge +17

Fijn @Julya! En inderdaad wat @Jeroen Ruiter zegt :point_up: