Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

interactieve tv loopt vast

• Deelnemer
  • 5 reacties
Als ik mijn elektrische loopband aanzet valt de wifi uit en hapert de interactieve tv, hoe kan dit opgelost worden ?

*Admin: topics samengevoegd

9 reacties

Mijn interactieve tv loopt vast bij het aanzetten van mijn loopband, de wifi werkt dan ook niet meer. Als ik de loopband uitzet en dan de experiabox uitzet en daarna weer aan werkt het allemaal weer. Hoe kan ik voorkomen dat ik dit allemaal moet doen als de loopband aan is ?
Reputatie 6
Bedoel je dat de iTV app vast loopt op tablet/telefoon of dat een TV ontvanger vast loopt?
Als wifi er mee stopt en dat echt gebeurt doordat die loopband aangezet wordt, dan zou dat betekenen dat die loopband een zeer sterke stoorzender is voor de wifi.
Wat is het merk en type van die loopband?
Heeft die loopband ook een wifi module?
Als je die uit laat staan treedt het probleem dan nog steeds op?
De tv ontvanger loopt vast en internet valt uit, er zit geen wifi op de loopband. Als ik de loopband aanzet wordt het lampje van internet op mijn experiabox rood.

De loopband is een jrd c04.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi @mm26, welkom op het forum. Ik kan je eerlijk zeggen dat ik dit specifieke probleem niet eerder ben tegen gekomen. Als dat lampje rood wordt op de Experia Box lijkt me dat niet goed. Mijn advies zou zijn om die loopband eens op een andere stroomgroep aan te sluiten. Heb je een verlengsnoer? Ik ben benieuwd of het probleem dan ook optreedt.
Dat had ik al geprobeerd, heb de loopband al op alle groepen in huis aangesloten dmv een haspel maar dat helpt niet.
Reputatie 6
Badge +12
Het klinkt alsof die loopband roet in het eten gooit. Maar ik ben geen expert op het gebied van elektra. Heb je dit alleen bij het gebruik van die loopband? Of gebeurt het ook wel eens met andere apparaten?
Het is, tot nu toe, alleen bij de loopband.
Reputatie 6
Badge +12
En dit speelt al sinds dat je de loopband in gebruik hebt(en de Experia Box)? Het enige wat ik kan bedenken is dat het probleem in die loopband zit maar wat je er aan kan doen weet ik niet. Heb je nog garantie? Wellicht dat je een vervangende kan krijgen?
Reputatie 6
Badge +12
Ik hoop dat je de oplossing vindt @mm26! Als je nog vragen aan mij hebt stel ze dan gerust.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)