Beantwoord

interactieve tv online buitenshuis kijken

• 6 mei 2018
  • 9 reacties
  • 2495 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben een KPN alles in 1 pakket, nu wil ik buiten de deur via de laptop live tv kijken, ik krijg echter de melding dat er geen verbinding is met het thuis netwerk. Op een telefoon lukt het wel.

Ik hoor graag hoe dit op te lossen.

Mvrgr
Pascal

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 28 februari 2019, 17:02

Hier is zeker een update over. We hebben voor deze update een nieuw topic aangemaakt. In het topic "De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl" krijg je meer informatie hierover. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je deze vraag het beste in dit topic stellen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
iTV Online is via de browser nog niet buitenshuis te gebruiken.
KPN werkt momenteel aan een nieuwe iTV Online website die dit wel mogelijk moet gaan maken.
Wanneer deze beschikbaar komt is nog niet bekend, er wordt gesproken over medio 2018.
Reputatie 7
Badge +20
Beste PAHB, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Het is op dit moment inderdaad nog niet mogelijk om op een laptop of computer buitenshuis televisie te kijken via de website. Hierdoor dien je verbonden te zijn met je eigen KPN netwerk, vandaar ook de melding. Zoals wjb aangeeft zit dit er wel aan te komen! Je kan gebruik maken van de KPN iTV app buitenshuis, meer informatie kan je hier vinden.
Hoi,

Ik las dat het via de browser niet te bekijken is, dus heb vervolgens de Windows 10-app maar even gedownload.

Daar blijkt het echter ook niet te werken. Wordt dat ook opgelost?
Reputatie 7
Hoi,

Ik las dat het via de browser niet te bekijken is, dus heb vervolgens de Windows 10-app maar even gedownload.

Daar blijkt het echter ook niet te werken. Wordt dat ook opgelost?
De iTV app zou eigenlijk allang door KPN uit de Microsoft store verwijderd moeten zijn immers deze wordt al lange tijd niet meer onderhouden door KPN. Er komt ergens deze zomer een nieuwe site waarmee buitenshuis televisie gekeken moet kunnen worden.
Als het goed is, moet het tegenwoordig lukken via www.interactievetv.nl. Althans, ik kan gewoon via mijn explorer browser televisie kijken via de ze site.
Reputatie 7
Badge +17
Een aantal maanden geleden is de iTV Online app al vernieuwd en op dit moment zijn we nog bezig om ook de iTV website te vernieuwen. Dit is nog niet helemaal afgerond. Zodra dit wel het geval is zullen we dat melden op het forum! ☺
Ik ga maandag verhuizen en zit nu nog in mijn oude huis op de lijn van mn oude provider. Zou iemand dan voor mij het volgende kunnen proberen:

Internet Explorer openen -> itvonline.nl openen en dan inloggen -> als dit niet werkt in dezelfde browser nieuw tabblad openen -> interactievetv.nl openen en daar inloggen.

Ik heb het nu op 2 apparaten bij mij thuis namelijk werkend.
Goedenavond,

Is hier al een update over? Het laatste wat ik lees is dat dit medio 2018 opgelost zou worden maar ik krijg deze foutmelding nog steeds (eind februari 2019). Ik kijk vanaf een Mac.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Hier is zeker een update over. We hebben voor deze update een nieuw topic aangemaakt. In het topic "De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl" krijg je meer informatie hierover. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je deze vraag het beste in dit topic stellen.

Reageer