Beantwoord

Interactieve TV ontvanger in een software download loop?

  • 27 April 2019
  • 3 reacties
  • 372 keer bekeken

Beste, ik heb mijn interactieve tv voor een aantal maanden niet aan de stroom gehad en nu wilde ik weer tv kijken. Nu deed ik mijn tv ontvanger aan de stroom en internet. hij wilde gaan updaten dat leek me prima. maar nu loopt hij constant in een software download loop en herstart zichzelf na 30 seconden beeld. en begint weer met downloaden. ik heb hem via het beel gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen en ook via de reset waarbij je geen beeld hebt.
icon

Beste antwoord door Peter Lengton 27 April 2019, 22:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Peter Lengton

wat vervelend dat je problemen ondervindt met de tv ontvanger. Ik lees dat je hem al lang niet meer gebruikt hebt. Welke tv ontvanger heb je die je weer wilt gebruiken?
Beste Dennis, gelukkig is het probleem ondertussen verholpen na meerdere malen gereset te hebben. Dit topic kan gesloten worden in principe. Mvg Peter
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis, gelukkig is het probleem ondertussen verholpen na meerdere malen gereset te hebben. Dit topic kan gesloten worden in principe. Mvg Peter
Wat fijn dat het is verholpen, mocht er nog iets zijn, dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer