Beantwoord

interactieve tv-ontvanger reageert niet op afstandsbediening

• 23 december 2018
  • 10 reacties
  • 1135 keer bekeken

Als ik op de afstandsbediening (D3) op knop i-tv rechtsboven klik, ging in het begin de tv-ontvanger uit of aan. Dat werkt nu niet meer.
Heb de batterijen vervangen dat hielp niet.
Heb de software van de tv-ontvanger gereset zoals op jullie website staat aangegeven duurde ongeveer 25 min, dat is gelukt echter die knop rechtsboven i-tv doet niets meer.
Hebben jullie een oplossing hiervoor.
Met vriendelijke groet,

Guido
icon

Beste antwoord door GuidoMassaro 2 januari 2019, 15:33

Goedemiddag Marina,
De nieuwe afstandsbediening is binnen, heb hem afgesteld op mijn TV, en ja hoor alles werkt weer, ik vind dit echt een geweldige service.
Nogmaals hartelijk dank. SUPER
Bekijk origineel

10 reacties

Vreemd zie mijn vraag niet meer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Deze?
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-ontvanger-reageert-niet-op-afstandsbediening-465255

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Guidomassaro, Zou je de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen aan de hand van de stappen op onze website? Hopelijk werkt je afstandsbediening dan weer goed, anders hoor ik het graag. Zou je dan ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Beste Marina,
Heb de afstandsbediening opnieuw gekoppeld en verschillende codes geprobeert.
Aan en uit van de tv gaat goed, maar de tv-ontvanger een arris reageert niet, wel met de hand natuurlijk.
nog andere suggesties?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Guido, Lastig dat het nog steeds niet werkt. Je zou je tv- ontvanger nog een reset kunnen geven. Hoe je dit doet leggen we uit in dit topic. Als de afstandsbediening dan nog niet goed reageert op de ontvanger, dan stuur ik je een nieuwe afstandsbediening.
Goedemorgen Marina,
Heb de tv-ontvanger een reset gegeven zoals in jouw antwoord bij dit topic stond, heb manier 1 uitgevoerd.
Alles werkt maar niet de knop rechtsboven op de afstandsbediening (D3) om de tv-ontvanger uit en aan te zetten, het probleempje is dus niet weg.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Guido, Dan proberen we een nieuwe afstandsbediening. Deze heb ik zojuist voor je aangevraagd. Hopelijk werken alle knoppen dan wel. Houd je mij op de hoogte?
Goedemorgen Marina, je hoort van mij, vast bedankt.
Goedemiddag Marina,
De nieuwe afstandsbediening is binnen, heb hem afgesteld op mijn TV, en ja hoor alles werkt weer, ik vind dit echt een geweldige service.
Nogmaals hartelijk dank. SUPER
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Guido, De beste wensen voor 2019! 😃 Wat fijn dat de nieuwe afstandsbediening wel werkt op je TV. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Als je nog eens een vraagt hebt, dan zien we je graag weer verschijnen op het forum

Reageer