Beantwoord

Interactieve TV ontvanger valt niet meer mee te werken

  • 10 February 2019
  • 9 reacties
  • 285 keer bekeken

Ben al jaren een tevreden klant van KPN, met als gevolg dat mijn interactieve TV ontvangers (2 stuks) redelijk verouderd zijn (Motorola 1853). Laatste jaren hebben ze al kuren, maar laatste paar maanden loopt het echt de spuigaten uit: doorspoelen en pauzeren van opnames niet mogelijk (bv als je spoelt kan het zijn dat hij tot einde doorspoelt en hier kun je dan niet op ingrijpen), soms totaal niet mogelijk opnames terug te kijken, etc. Ik haal regelmatig de stroom er enige tijd af, voer een reset uit, en heb recentelijk nog een harde reset gedaan (via menu software eraf gehaald). Ik wil de 2 TV ontvangers daarom omwisselen voor nieuwe types (Arris of Arcadyan), geeft mij gelijk mogelijkheid tot Netflex. Wat moet ik doen om dit te realiseren?
icon

Beste antwoord door wjb 10 February 2019, 23:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Bellen naar 0800-0903 pk je gegevens invullen je profiel en dan zal een moderator ze voor je laten omruilen.
0902
Reputatie 7
Badge +22
0902
0902? 😳 0800 - 04 02 is het nummer van KPN.
Bellen naar 0800-0903 pk je gegevens invullen je profiel en dan zal een moderator ze voor je laten omruilen.
Zojuist mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.
Je hebt gelijk Dennis, sorry voor de verwarring.
Nu is het wachten op een moderator, die de omruil in werking kan stellen, mm156.
Reputatie 7
Waarom ruil je die Motorola's niet via https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @mm156, welkom hier. Wjb geeft de gouden tip. Als je de link volgt die hij heeft geplaatst, kan je de oude tv-ontvangers omruilen. 🙂 Ik hoor graag of dat lukt.
Hoi @mm156, welkom hier. Wjb geeft de gouden tip. Als je de link volgt die hij heeft geplaatst, kan je de oude tv-ontvangers omruilen. 🙂 Ik hoor graag of dat lukt.
Gelukt, perfecte service! Op het forum werd op verschillende plekken verwezen naar een formulier, maar die werkte niet (404 error), dit formulier gelukkig wel.
Reputatie 7
Badge +25

Hoi @mm156, welkom hier. Wjb geeft de gouden tip. Als je de link volgt die hij heeft geplaatst, kan je de oude tv-ontvangers omruilen. 🙂 Ik hoor graag of dat lukt.Gelukt, perfecte service! Op het forum werd op verschillende plekken verwezen naar een formulier, maar die werkte niet (404 error), dit formulier gelukkig wel.

Top! Dat was waarschijnlijk een oude link inderdaad.