Beantwoord

Interactieve TV reset

• 21 september 2018
  • 2 reacties
  • 490 keer bekeken

We moeten regelmatig het bakje resetten omdat we bij de opstart geen beeld krijgen .hierna krijgen we de opstart van het systeem. Code 75p en code 85p en code 90p komen in beeld. Wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 september 2018, 14:47

Goedemiddag Foareker, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je de tv-ontvanger vaak moet resetten, omdat hij anders niet opstart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en functie van die ontvanger. 75P en 85P geven aan op hoeveel procent de herstart zit. Kan je misschien aangeven op welke momenten dit voorkomt? Schakel je hem bijvoorbeeld elke avond uit aan de achterkant, of laat je de ontvanger op stand by staan (rode lampje bovenop blijft dan branden).

Daarnaast ben ik benieuwd of je de tv-ontvanger bekabeld hebt aangesloten op de Experia Box of via een draadloze verbinding. Heb je ook al een keer het apparaat teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Zou je tot slot ook jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer, naam en klantnummer?

Zo, nu hou ik op met vragen! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Foareker, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je de tv-ontvanger vaak moet resetten, omdat hij anders niet opstart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en functie van die ontvanger. 75P en 85P geven aan op hoeveel procent de herstart zit. Kan je misschien aangeven op welke momenten dit voorkomt? Schakel je hem bijvoorbeeld elke avond uit aan de achterkant, of laat je de ontvanger op stand by staan (rode lampje bovenop blijft dan branden).

Daarnaast ben ik benieuwd of je de tv-ontvanger bekabeld hebt aangesloten op de Experia Box of via een draadloze verbinding. Heb je ook al een keer het apparaat teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Zou je tot slot ook jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer, naam en klantnummer?

Zo, nu hou ik op met vragen! 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Foareker, ik heb geen reactie meer gehad helaas. Het probleem met de herstartende tv-ontvanger, is dat inmiddels opgelost? Of kan ik hier nog bij helpen?

Reageer