Sinds een week beide functies niet meer mogelijk op meerdere TV's in huis. Heeft dit misschien te maken met het gratis Pluspakket, dat KPN aanbied voor mobiele telefoon klanten van Telfort? Deze aanbieding actief vanaf begin april.
Wie heeft hier ook last van? Wat is de oplossing?
Nee dat kan niks met die actie te maken hebben. Terugkijken en On Demand is voor elke abonnee beschikbaar. Pluspakket is wel extra en daarmee krijg je o.a. gratis films bij On Demand.
Zou je de tv tuner eens willen resetten?
Dit heeft inderdaad niets met het Pluspakket te maken. Wat krijg je te zien als je On Demand selecteert? Heb je de ontvanger ook gereset en ook de Experiabox?
Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Bedankt voor jullie suggestie om de TV te resetten en de SW opnieuw te laden. Na deze actie functioneerde alles weer naar behoren. Blijft bij mij nog steeds de verwondering, dat zowel de TV in de woonkamer als de TV in de slaapkamer hetzelfde probleem hadden 😮?
Inmiddels voor beide toestellen opgelost, dus nogmaals bedankt 👏.
Dan lig dit aan het signaal dat naar beide ontvangers ging, met de reset van de modem is dit opgelost. Fijn dat alles weer werkt. 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.