Beantwoord

Interactieve tv start steeds opnieuw op

  • 23 July 2019
  • 11 reacties
  • 3743 keer bekeken

Wat te doen als je interactieve tv (KPN) telkens opnieuw opstart? Om gek van te worden! 😠

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 July 2019, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Er wordt GEEN foutcode aangegeven!

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@DV54

Probeer even een reset van de tv-ontvanger
Reputatie 7
Badge +24
Haal je dr stroom er weleens vanaf? En welk merk kastje heb je?
Heb je nog een Motorola kastje? Ruil deze dan om via deze tool.

Anders even 1 minuut minimaal uitzetten (schakelaar achterop).
Ander reset zoals via de link bij @Tycha staat aangegeven 😉
Heb dit allemaal al geprobeerd!
Nog één dingetje dan... is ie aangesloten via het stopcontact met een Draadloze Verbindingsset (witte kastjes in stopcontact)?
Ja, maar ook deze al meerdere malen eruit gehaald en erin gestopt.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @DV54, welkom! Heel irritant dit! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een oplossing hiervoor wilt. Goed dat je zelf al zoveel van de hierboven aangedragen tips geprobeerd hebt. Heb je de mogelijkheid om de ontvanger een poosje bekabeld aan te sluiten? Ik ben heel benieuwd of je dan nog tegen problemen aanloopt. Je kunt ook proberen om de DVS eens om te draaien of een ander stopcontact te proberen. Heb je nieuwe LED-verlichting, een nieuwe magnetron, DECT-telefoon of -babyfoon o.i.d. die misschien kan gaan storen? Probeer deze dan ook eens ergens anders te plaatsen.
Dank je wel, heb de ontvanger gewisseld met die van de slaapkamer en tot nu toe (afkloppen) geen probleem meer. Zal je op de hoogte brengen indien het weer mis gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed, we denken graag met je mee!