Vraag

Interactieve tv start steeds opnieuw op

  • 31 July 2019
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb ook dit probleem en alles geprobeerd, zelfs software verwijderd en opnieuw geladen. Niks helpt en krijg KPN niet eens aan de telefoon. Echt super klantonvriendelijk! Iemand nog een andere oplossing voor dit probleem?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Welk type ontvanger heb je en is er een kabel van de ontvanger naar de experiabox? Of gebruik je een draadloos verbindingsset?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @GedoemetKPN, welkom! Begrijp ik goed dat jouw tv-ontvanger steeds opnieuw opstart? Je hebt contact met ons gehad, wat hebben we daarin met je besproken? Het verwijderen en opnieuw inladen van de software is altijd een goed idee, vervelend dat dit niet gewerkt heeft voor jou!

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik ook graag met je mee. Mocht je meerdere ontvangers hebben, wil je dan het serienummer van de betreffende ontvanger onder 'persoonlijke opmerkingen' plaatsen?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, mochten we nog wel iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.