Goedemiddag, sinds een paar weken reageren onze tv kastjes heel traag. Ik heb ze allebei opnieuw opgestart maar nog kun je tussen het zappen bij wijze koffie zetten. Hebben jullie nog meer tips?
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineelGoedemiddag, sinds een paar weken reageren onze tv kastjes heel traag. Ik heb ze allebei opnieuw opgestart maar nog kun je tussen het zappen bij wijze koffie zetten. Hebben jullie nog meer tips?
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineelHebben jullie nog meer tips?
Dit topic (klik) volgen en hopen dat KPN haar belofte nakomt en volgende week een firmware update uitrolt die dit issue zal gaan verhelpen.
Ik wacht af, wij betalen genoeg om irritatievrij te kunnen zappen en te kunnen kijkenÂ
wij betalen genoeg om irritatievrij te kunnen zappen en te kunnen kijkenÂ
Daar geef ik je volkomen gelijk in.
Heb je ook de volledige reset gedaan?
Dus terug na fabrieksinstelllingen?
Â
Nee die raak je niet kwijt. Staan in de cloud, dus worden allemaal weer goed gezet.
Â
Maar welke KPN IPTV ontvanger heb je?Â
Â
Â
Dit is op zich een goede decoder.
Heb je de harde reset (terug na fabrieksinstellingen) gedaan.
Meestal help dat het beste.
Â
Hoe is hij aangesloten op de Experiabox?
Welke Experiabox heb je?
Â
Ze zijn traag begrijp ik.
Dat probleem heeft KPN gevonden en ze zijn een update aan het uitrollen.Â
...ze zijn een update aan het uitrollen.Â
Die ondertussen ook al weer teruggedraaid is omdat daarmee tot twee keer toe de ITV back-end platgelegd werd.
Ik (en denk vele met mij)wordt hier moe van. Ik hoop dat kpn snel met een oplossing en compensatie komt en dan niet in de vorm van een gratis film
Ik (en denk vele met mij)wordt hier moe van. Ik hoop dat kpn snel met een oplossing en compensatie komt en dan niet in de vorm van een gratis film
Â
Dat is het grootste nadeel van de moderne apparatuur.
Niet alleen KPN heeft hier last van.
Dit geld bijna voor alles wat je hebt, zelfs je mobiele telefoon.
Bij Windows 10 is verleden jaar ook een update teruggedraaid, wegens grote problemen.Â
Bij Ziggo had ik destijds (10 jaar geleden) hele grote problemen met de Humax 5200C. Na heel erg veel updates draaide die pas goed.Â
En zo kan je een hele lange lijst maken met producten die van begin of na een update niet meer goed werkte.Â
Â
Ik ben het wel met je eens, dat een tegemoetkoming van KPN op zijn plaats is.Â
Â
Ik zie dat deze topic al 2 weken open staat, maar interactieve tv is nog steeds traag.
Â
Is er al zicht op wanneer er een oplossing komt?
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik raad jullie aan om onderstaande topic te volgen:
In dit topic melden wij wanneer een nieuwe update beschikbaar komt om de problemen te verhelpen.
Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen.
Betekent dit dat de werking van mijn Arcadyan het hoogste Is wat ik kan verwachten? Want de uitrol hiervan Is klaar en ik heb nog problemen. Denk niet dat dit de bedoeling isÂ
De uitrol voor het oplossen van het huidige probleem met de ontvangers gebeurt dit jaar niet meer. Je hebt het nu over een eerdere update.
Ga in de gegeven link van de moderator na de laatste pagina (200 geloof ik) en daar kan je de voortgang zien.Â
Ze hadden beter een nieuwe topic hiervoor kunnen maken, was duidelijker geweest.Â
Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen.
Betekent dit dat de werking van mijn Arcadyan het hoogste Is wat ik kan verwachten? Want de uitrol hiervan Is klaar en ik heb nog problemen. Denk niet dat dit de bedoeling isÂ
Dit specifieke stukje heeft betrekking tot de uitrol van het nieuwe TV menu. Als je iets naar beneden scrollt zie je dat er na deze grote uitrol nog een aantal kleinere updates zijn uitgevoerd. Hier staat ook het volgende:
10/12:Â HTML release 4.111.212 > teruggedraaid 11/12!Â
De update tegen de traagheid van de tv-ontvanger waar iedereen op zit te wachten zal dit jaar niet meer worden uitgerold. Nieuwe datum is nog niet bekend, maar het is zeker dat het in 2020 niet meer gaat gebeuren. Zodra we wel een datum hebben zullen we dat hier natuurlijk laten weten.
De update van 10 december had de traagheid moeten verhelpen, maar dat is helaas niet gelukt. De update is teruggedraaid omdat deze voor andere problemen zorgde. Er zal dit jaar geen nieuwe update meer komen, maar zodra we weten wanneer deze wel komt, dan zullen we dat in onderstaande topic vermelden.
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.