Beantwoord

Interactieve TV Telfort inloggen

  • 3 January 2021
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Dag, 

Kunt u mij via e-mail laten weten hoe ik moet interactieve TV van Telfort kan kijken op mijn laptop en welke gegevens ik daarvoor nodig heb?

graag uw reactie op mijn mailadres: ***

Alvast bedankt!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 January 2021, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

hoe kom ik aan het abonnementsnummer van Telfort? ik heb alleen een klantnummer en daarmee lukt inloggen niet

*admin: verplaatst naar eigen topic

Hallo @vondelaer , de iptv app van KPN downloaden, inloggen met dezelfde gegevens als waarmee je inlogt in MijnKPN.

Telfort bestaat niet meer.

 

dag Jan,

Ik wil geen app downloaden op mijn werklaptop  maar gewoon via de browser kijken. Het lukt niet met een abonnementsnummer. Ik heb alleen een klantnummer van Telfort. Lukt het daarmee ook op de een of andere manier?

 

Hallo @vondelaer , kan ook gewoon via de browser en dan inloggen zoals ik eerder schreef.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @vondelaer. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om tv te kijken op jouw werklaptop? Op de pagina “Interactieve TV pincode & abonnementsnummer” lees je hoe je jouw abonnementsnummer en pincode kan opzoeken. Natuurlijk kan je ook inloggen met jouw KPN ID om online tv te kijken.

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!