Beantwoord

interactieve tv, wel betaald nooit gehad.

  • 21 September 2021
  • 10 reacties
  • 176 keer bekeken

Beste,

 

Nou keekik op het meest recente factuur na dat het via de mail was binnen gekomen en er viel mij wat op

Nou zag ik dat er 2 tv boxen aan staan en interactieve tv staat uit. Nou heb ik en maar 1 tv ontvanger.  En nooit interactieve tv gehad maar wel al 2 jaar voor betaald. Heb al 5x met jullie gebeld om dit te regelen maar er gebeurd niks.

 Ben in staat om overtestappen dit zou een half jaar geleden ook al geregeld moetten zijn en vorige maand ook.

Kunt u dit voor mij uitzoeken. Want dit klopt van geen hout.  

 

Mvg,

M en l

icon

Beste antwoord door huistijger 21 September 2021, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mich en lola 

Het kan zijn dat jullie nog een abonnement hadden/hebben waarbij de 2e ontvanger gratis was.
Ook kan het zijn dat jullie het Husselabonnement hebben met het opneempakket, dan betaal je n.l. ook niet voor de 2e ontvanger, of je betaald niet voor het opneempakket en wel voor de 2e ontvanger, wat op hetzelfde neerkomt.
Een KPN medewerker kan dit wel voor jullie nakijken.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze jullie sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7

Nou heb ik en maar 1 tv ontvanger.  En nooit interactieve tv gehad maar wel al 2 jaar voor betaald.

Als je een TV ontvanger hebt, dan heb je per definitie ook Interactieve TV.

Wat bedoel je dan met "nooit interactieve tv gehad"?

Nou heb ik en maar 1 tv ontvanger.  En nooit interactieve tv gehad maar wel al 2 jaar voor betaald.

Als je een TV ontvanger hebt, dan heb je per definitie ook Interactieve TV.

Wat bedoel je dan met "nooit interactieve tv gehad"?

Waarschijnlijk heb je gelijk en begrijpt de vragensteller het “interactieve” in een KPN aansluiting niet. 

Maar als je nog nooit een wiel hebt gezien, kan je ook niet vertellen of je dat hebt gehad. 

Er zal ooit wel eens iets heel moois mee bedoeld zijn geweest, maar momenteel haalt het niet de mogelijkheden van elke hedendaagse standalone TV met hieraan gekoppeld een betamax recorder. Misschien zou KPN het woord  “Interactief” moeten schrappen bij de productspecificatie dat ze leveren. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mich en lola,

Als ik jullie abonnement er bij pak, zie ik dat er op 20 oktober 2019 een abonnement bij ons is besteld met inderdaad twéé interactieve ontvangers. Dit is terug te vinden in de orderbevestiging en de 2e ontvanger zal ook daadwerkelijk bij het installatiepakket in hebben gezeten. Ik zie dat er op 30 oktober 2019 een monteur bij jullie is geweest om alles aan te sluiten, heeft die niks gezegd over een 2e ontvanger?

Zo lang jullie niet bij ons aangeven dat een 2e ontvanger niet de bedoeling is ondanks dat hij wel mee is besteld, weten wij dat niet en zullen we de ontvanger niet zomaar van jullie abonnement verwijderen. Je geeft aan dat dit je op de meest recente factuur opviel, maar ook dat je al 5 keer eerder hebt gebeld hierover. Hoe zit dat precies? Ik zie geen gespreksnotities of eerdere contactmomenten terug dus het lijkt er niet op dat er vanaf onze kant eerder een poging is gedaan om de 2e ontvanger te verwijderen. Hebben jullie dit zelf al wel eens geprobeerd via jullie MijnKPN account?

Verder wil ik nog even benoemen dat jullie de opnamefunctie nu gratis krijgen omdat er 2 ontvangers aan het abonnement gekoppeld zijn. Als 1 daarvan verwijderd wordt, vervalt het gratis opnemen en gaan jullie daar €5,- per maand voor betalen. Qua kosten levert het jullie dus niets op als jullie de ontvanger verwijderen, omdat jullie de besparing van €5,- per maand voor de 2e ontvanger, weer inleveren doordat het opnemen een betaalde optie gaat worden. Als jullie ook geen gebruik willen maken van het opnemen, kan die optie ook uit worden gezet en dan gaan jullie wél omlaag met de abonnementsprijs!

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik jullie hier nog verder mee helpen @Mich en lola? Hoor graag of k de 2e ontvanger al dan niet voor jullie kan verwijderen, of jullie dat zelf liever doen of dat jullie het zo laten met het oog op de opnamefunctie!

Hi @Mich en lola,

Als ik jullie abonnement er bij pak, zie ik dat er op 20 oktober 2019 een abonnement bij ons is besteld met inderdaad twéé interactieve ontvangers. Dit is terug te vinden in de orderbevestiging en de 2e ontvanger zal ook daadwerkelijk bij het installatiepakket in hebben gezeten. Ik zie dat er op 30 oktober 2019 een monteur bij jullie is geweest om alles aan te sluiten, heeft die niks gezegd over een 2e ontvanger?

Zo lang jullie niet bij ons aangeven dat een 2e ontvanger niet de bedoeling is ondanks dat hij wel mee is besteld, weten wij dat niet en zullen we de ontvanger niet zomaar van jullie abonnement verwijderen. Je geeft aan dat dit je op de meest recente factuur opviel, maar ook dat je al 5 keer eerder hebt gebeld hierover. Hoe zit dat precies? Ik zie geen gespreksnotities of eerdere contactmomenten terug dus het lijkt er niet op dat er vanaf onze kant eerder een poging is gedaan om de 2e ontvanger te verwijderen. Hebben jullie dit zelf al wel eens geprobeerd via jullie MijnKPN account?

Verder wil ik nog even benoemen dat jullie de opnamefunctie nu gratis krijgen omdat er 2 ontvangers aan het abonnement gekoppeld zijn. Als 1 daarvan verwijderd wordt, vervalt het gratis opnemen en gaan jullie daar €5,- per maand voor betalen. Qua kosten levert het jullie dus niets op als jullie de ontvanger verwijderen, omdat jullie de besparing van €5,- per maand voor de 2e ontvanger, weer inleveren doordat het opnemen een betaalde optie gaat worden. Als jullie ook geen gebruik willen maken van het opnemen, kan die optie ook uit worden gezet en dan gaan jullie wél omlaag met de abonnementsprijs!

Beste,  

Als aller eerst is er op 30 oktober 2019 nooit een monteur geweest of elke andere data om alles aan te installeren. 

Wij hebben via de post een pakket gekregen wat aan de zijkant gescheurd was en flink ingedeukt. Hier hebben met jullie contact gehad, maar werd door verwezen naar postNL  zij vertelden ons dat ze contact op gingen nemen met jullie om het pakket  retour te sturen. 

5 November 2019 hebben wij een pakket ontvangen geleverd op de brievenbus binnen in de galerij.(waarschijnlijk bij de buren bezorgd 4a en 4 word vaak door elkaar gehaald.) In het pakket zat een modem en glasvezel kastje en 1 tv kastje met afstandbediening. (klop het dat de hdmi kabel niet bijgeleverd is?)

Na dit vrij gemakkelijk probleemloos te hebben geïnstalleerd was tv kijken helemaal top.  Internet was traag en viel steeds weg, Hier voor is er wel een monteur geweest om het glasvezel schoon te spuiten/borstelen iets met een -12 waarde wat mij in termen was verteld.  Daarna was eigenlijk alles helemaal top. 

Alleen nog steeds geen oplossing met postNL of KPN,  10 maart 2020 kwam er een pakket binnen. Een glasvezel kastje met bijbehorende spullen. Hier voor weer gebeld en het kastje retour gestuurd.  Na een lange tijd niks meer te horen hebben gekregen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, Hebben wij het hier maar bij gelaten. 

Recent nog een poging gedaan, om eerlijk te zijn waren wij het kompleet vergeten. Maar werden er herinnerd na dat wij gebeld werden door een van u voor een telefoon abonnement omdat de huidige bijna afliep.  (Telefoon abonnement  bij t-mobile en vond het raar om gebeld te worden en hoe jullie dit weten maar dat ter zijden)

Dus na weer bellen uitgekomen op dit forum. Hopenlijk kunnen wij hier verder geholpen worden. 

Jammer dat het allemaal openbaar is en iedereen zomaar wat kan reageren wij zijn geen techneuten en al die termen zijn erg verwarrend. Graag behulpzame reacties.

Groet, 

Mich&lola

Nou heb ik en maar 1 tv ontvanger.  En nooit interactieve tv gehad maar wel al 2 jaar voor betaald.

Als je een TV ontvanger hebt, dan heb je per definitie ook Interactieve TV.

Wat bedoel je dan met "nooit interactieve tv gehad"?

Beste, 

Het opnemen, pauzeren, terug kijken, van gewenste programma's of zender deed het niet.  Dit is inmiddels opgelost.

De rest nog niet,

Groet. 

Hi @Mich en lola,

Als ik jullie abonnement er bij pak, zie ik dat er op 20 oktober 2019 een abonnement bij ons is besteld met inderdaad twéé interactieve ontvangers. Dit is terug te vinden in de orderbevestiging en de 2e ontvanger zal ook daadwerkelijk bij het installatiepakket in hebben gezeten. Ik zie dat er op 30 oktober 2019 een monteur bij jullie is geweest om alles aan te sluiten, heeft die niks gezegd over een 2e ontvanger?

Zo lang jullie niet bij ons aangeven dat een 2e ontvanger niet de bedoeling is ondanks dat hij wel mee is besteld, weten wij dat niet en zullen we de ontvanger niet zomaar van jullie abonnement verwijderen. Je geeft aan dat dit je op de meest recente factuur opviel, maar ook dat je al 5 keer eerder hebt gebeld hierover. Hoe zit dat precies? Ik zie geen gespreksnotities of eerdere contactmomenten terug dus het lijkt er niet op dat er vanaf onze kant eerder een poging is gedaan om de 2e ontvanger te verwijderen. Hebben jullie dit zelf al wel eens geprobeerd via jullie MijnKPN account?

Verder wil ik nog even benoemen dat jullie de opnamefunctie nu gratis krijgen omdat er 2 ontvangers aan het abonnement gekoppeld zijn. Als 1 daarvan verwijderd wordt, vervalt het gratis opnemen en gaan jullie daar €5,- per maand voor betalen. Qua kosten levert het jullie dus niets op als jullie de ontvanger verwijderen, omdat jullie de besparing van €5,- per maand voor de 2e ontvanger, weer inleveren doordat het opnemen een betaalde optie gaat worden. Als jullie ook geen gebruik willen maken van het opnemen, kan die optie ook uit worden gezet en dan gaan jullie wél omlaag met de abonnementsprijs!

Beste, 

Wij hebben in totaal 5 maal contact gehad over het interactieve tv, na wat ons verteld is het pauzeren, opnemen en terug kijken van programma's En of films en tv shows. Begrepen er niks van en lukte allemaal niet. Uiteindelijk opgelost iets met de afstandsbediening wat niet functioneerde dus logisch dat het niet werkt.  Multifunctionele  afstandbediening zowel op de tv en kpn kastje gekoppeld zo opgelost. 

Sorry voor de onduidelijkheid.

 

Reputatie 7
Badge +20

 Mijn oprechte excuus voor de late reactie @Mich en lola, weet niet precies wat er mis is gegaan maar ik zie jullie reacties nu pas :slight_frown:

Als aller eerst is er op 30 oktober 2019 nooit een monteur geweest of elke andere data om alles aan te installeren. 

Er is destijds wel een monteur ingepland en ik zie dat er op 29 oktober 2019 wél een sms is verstuurd met de volgende inhoud: ‘Beste klant, graag herinneren wij u aan de afspraak met onze monteur, deze komt morgen (30 oktober 2019) tussen 08:00 en uiterlijk 10:00 uur bij u thuis. Wilt u uw afspraak wijzigen? Ga dan naar www.kpn.com/bestelstatus en login met klantnummer ***’. Deze monteur is echter niet daadwerkelijk bij jullie langs geweest begrijp ik?

Wij hebben via de post een pakket gekregen wat aan de zijkant gescheurd was en flink ingedeukt. Hier hebben met jullie contact gehad, maar werd door verwezen naar postNL  zij vertelden ons dat ze contact op gingen nemen met jullie om het pakket  retour te sturen. 

5 November 2019 hebben wij een pakket ontvangen geleverd op de brievenbus binnen in de galerij.(waarschijnlijk bij de buren bezorgd 4a en 4 word vaak door elkaar gehaald.) In het pakket zat een modem en glasvezel kastje en 1 tv kastje met afstandbediening. (klop het dat de hdmi kabel niet bijgeleverd is?)

Hmm, dan heb ik het vermoeden dat het hier mis is gegaan, in het oorspronkelijke installatiepakket zaten 2 ontvangers. Bij het opnieuw aanvragen van een installatiepakket zal er dan maar 1 zijn verzonden omdat jullie vermoedelijk zelf aan hebben gegeven er maar 1 besteld te hebben?

Wij hebben in totaal 5 maal contact gehad over het interactieve tv, na wat ons verteld is het pauzeren, opnemen en terug kijken van programma's En of films en tv shows. Begrepen er niks van en lukte allemaal niet. Uiteindelijk opgelost iets met de afstandsbediening wat niet functioneerde dus logisch dat het niet werkt.  Multifunctionele  afstandbediening zowel op de tv en kpn kastje gekoppeld zo opgelost. 

Sorry voor de onduidelijkheid.

Top dat dit in ieder geval in orde is nu!

Ik zie dat de 2e ontvanger nog steeds actief onder jullie abonnement, zal ik die nu maar snel voor jullie verwijderen?

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik jullie hier nog verder mee helpen @Mich en lola? Hoor het graag!