Beantwoord

Interactieve tv werkt niet

• 31 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Zojuist interactieve laten installeren, maar nu werkt de tv niet.. Er was iets fout gegaan met de planning?? Nu as dinsdag weer een nieuwe afspraak. Maar volgens de monteur zou ik tot dinsdag wel gewoon televisie kunnen ontvangen. Hij kwam trouwens drie uur te laat (!!!), maar dit geheel terzijde.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 september 2018, 13:09

Goedemiddag PvBeek, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat lastig dat de installatiemonteur niet alles werkend heeft kunnen krijgen, en dat je hier langer op hebt zitten wachten dat afgesproken. Daarvoor onze excuses! Ik zie dat er nogmaals een monteur is ingepland aankomende dinsdag tussen 07.00-08.00 in de ochtend.

Heb je op dit moment wel internet, en je abonneenummer/pincode ontvangen voor de televisie? In dat geval kan je via de KPN iTV app of www.interactievetv.nl live televisie kijken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag PvBeek, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat lastig dat de installatiemonteur niet alles werkend heeft kunnen krijgen, en dat je hier langer op hebt zitten wachten dat afgesproken. Daarvoor onze excuses! Ik zie dat er nogmaals een monteur is ingepland aankomende dinsdag tussen 07.00-08.00 in de ochtend.

Heb je op dit moment wel internet, en je abonneenummer/pincode ontvangen voor de televisie? In dat geval kan je via de KPN iTV app of www.interactievetv.nl live televisie kijken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PvBeek, ik heb geen reactie meer gehad. Hebben bovenstaande tips nog geholpen? De monteur zou inmiddels al moeten zijn langs geweest.. Is het probleem verholpen of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer