Beantwoord

Interactieve tv werkt niet (Duitsland)

  • 14 June 2019
  • 9 reacties
  • 537 keer bekeken

Goede avond allemaal,
Wij zijn op vakantie in Duitsland maar nu zitten wij met een probleem. Wij waren van mening dat we daar gebruik konden maken van de interactieve tv en hebben daarvoor dus wifi bij besteld.

Maar helaas... het werkt niet. Wij krijgen een foutmelding , zowel bij live kijken als opnames. We hebben het via de laptop en via de telefoom geprobeerd. Maar helaas...

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 June 2019, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Probleem heb ik een keer in België gehad. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het werkte laptop geen ervaring mee. Kan ook de Wi-Fi zijn dat die het niet trekt.
Reputatie 7
Welke foutmelding krijg je?
Welke snelheid meet je via https://kpn-itns.speedtestcustom.com op jouw laptop en telefoon als deze met de wifi verbonden zijn?
Staat de beeldscherminstelling in de iTV app/site op laag, middel of hoog?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Judith! Je kunt in Duitsland inderdaad gebruik maken van interactieve tv. Wel zijn er een aantal dingen die daarop van invloed kunnen zijn. Wat meneertje en wjb al benoemen: de snelheid van de wifi moet voldoende zijn. Dit kun je testen via de link van wjb.

Om je verder te kunnen helpen hebben we meer informatie nodig. Beantwoord daarvoor dan ook de verdere vragen die wjb stelt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Judith. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat je inmiddels naar interactieve tv kunt kijken in Duitsland 🙂 Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de gestelde vragen.
Bedankt voor jullie reacties. Het is helaas nog niet gelukt. Ik heb ook contact gehad met kpn zelf maar die hebbem ook geen oplossing ervoor gevonden. Er zijn blijkbaar meer mensen die er last van hebben maar kpn heeft dat niet kunnen oplossen. Erg vervelend als je had verwacht dat het allemaal zou werken en je daarvoor speciaal een wifi pakket hebt aangeschaft op het vakantiepark. Maar wij gaan morgen weer naar huis en kunnen dan dus weer gebruik maken van alles.
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat het niet meer gelukt is, Judith. Dit forum is óók KPN. En we hebben hier over het algemeen net wat meer tijd om dingen met je na te kijken en te proberen. Dus mocht je nou weer naar het buitenland gaan, en tv kijken lukt opnieuw niet, kom hier terug en geef het aan. Dan gaan we opnieuw met je aan de slag 🙂
Dat is zeker jammer. We hebben een tijd gechat met een medewerker en die gaf aan dat het gewoon niet mogelijk was. Enorm balen. En voor ons een flinke tegenvaller van kpn
Reputatie 7
Badge +30
Gewoon niet mogelijk is zeker niet waar. Mijn excuses dat dit zo gezegd is. Het hoort gewoon te kunnen. Wel kan het zijn, als je internetsnelheid beperkt is, dat het niet lukt. Of dat er toch ergens een instelling aangepast moet worden. En het kan ook nog zijn dat er een probleem is met het IP-adres. Maar dat is dan iets waar we alleen naar kunnen kijken als je ook nog in het buitenland bent.
Ik houdt het in gedachte mochten we nog een keer naar het buitenland gaan en nog bij kpn zitten. Jullie bedankt voor de hulp in ieder geval. Jammer dat ik in de vakantie hier niet meer heb gekeken.